کیکی لین و جما چان به فیلم Don’t Worry Darling پیوستند

10 October 2020 - 13:00

اولیویا وایلد (Olivia Wilde) کارگردان فیلم دلهره‌آور جدید کمپانی New Line با نام Don’t Worry Darling در حال انتخاب کردن بازیگران این فیلم است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کیکی لین (KiKi Layne) و جما چان (Gemma Chan) به جمع بازیگران دیگر این فیلم از جمله هری استایلز (Harry Styles) و کریس پاین (Chris Pine) و همچنین خود اولیویا وایلد که در نقش مکمل ظاهر خواهد شد خواهند پیوست. کیکی لین جایگزین داکوتا جانسون (Dakota Johnson) شده است که او به علت تداخل در برنامه‌هایش و فیلم‌برداری فیلم مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) نتوانست در این فیلم حاضر شود.

اگرچه داستان و طرح این فیلم هنوز فاش نشده است ولی گفته شده است که داستان این فیلم در جامعه‌ای جدا شده و آرمان‌شهری در صحرایی در کالیفرنیا در دهه‌ی ۱۹۵۰ جریان دارد. کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس نوشته‌ی شین ون دایک (Shane Van Dyke) و کری ون دایک (Carey Van Dyke) نوشته است.

کمپانی New Line توانست این فیلم را در جو بسیار رقابتی فروش آن که ۱۸ پیشنهاد دهنده نیز با پیشنهاد دادن در آن شرکت کرده بودند برنده شود. این پروژه توسط ریچارد برنر (Richard Brener)، داریا سرسک (Daria Cercek) و سلیا خانگ (Celia Khong) نظارت خواهد شد.

کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke) به همراه شین و کری ون دایک وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. اولیویا وایلد و کیتی سیلبرمن نیز این فیلم را با همکاری روی لی (Roy Lee) و میری یون (Miri Yoon) از کمپانی Vertigo Entertainment تولید خواهند کرد.

کیکی لین با بازی در فیلم If Beale Street Could Talk با کارگردانی بری جنکینز (Barry Jenkins) شهرت خود را به دست آورد. او اخیراً در فیلم موفق نتفلیکس با نام The Old Guard نیز نقش‌آفرینی کرده است.

جما چان که او را با بازی در فیلم Crazy Rich Asians می‌شناسند یکی از طرفداران فیلم‌های مارول است که او در فیلم Captain Marvel و فیلم Eternals که قرار است در سال ۲۰۲۱ اکران شود نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.