بازیگر سریال Star Trek: Voyager به سریال Star Trek: Prodigy پیوست

10 October 2020 - 12:30

کیت مولگرو (Kate Mulgrew) بازیگر نقش کاپیتان کاترین جانوی که در ۱۷۰ قسمت از سریال Star Trek: Voyager نقش‌آفرینی کرده است، دوباره در این نقش در سریال انیمیشنی جدید CBS Studios و Nickelodeon با نام Star Trek: Prodigy حاضر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر به تازگی در پایان پنل Star Trek در مراسم مجازی New York Comic-Con اعلام شد. در طی چند ماه آینده بازیگران دیگر این سریال نیز معرفی خواهند شد. این انیمیشن سال بعد پخش خواهد شد.

کیت مولگرو گفت:

من با تمام وجودم نقش کاپیتان جانوی را بازی کرده‌ام و مشتاقانه منتظر هستم که این نقش را با ریزه‌کاری‌های جدیدی که هرگز آن را انجام نداده‌ام در سریال Star Trek: Prodigy مجدداً بازی کنم. بسیار هیجان‌انگیز است که ایده این سریال را به ذهن‌های جوان بشناسیم. نقش‌آفرینی دوباره در این نقش مرا بسیار خشنود خواهد کرد.

مدیر سریال‌های Star Trek الکس کورتزمن (Alex Kurtzman) نیز دراین‌باره گفت:

استانداردهای کاپیتان جانوی با پیشینیان خود فرق دارد. از او خواسته شده است که درجه‌ای غیرانسانی از عالی بودن را برای این کاراکتر جهت مورد قبول واقع شدن کسانی که از بازی او شک داشته‌اند تجسم کند. ما کاپیتان بهتری غیر از او را برای نسل جدید سریال‌های Star Trek نمی‌توانستیم تصور کنیم.

رئیس Nickelodeon Animation رمزی نایتو (Ramsey Naito) هم دراین‌باره گفت:

نقش‌آفرینی کیت مولگرو از کاراکتر کاپیتان جانوی واقعاً نمادین است و او مخاطبان جهان را در طی چندین سال با بازی‌اش تحت تأثیر قرار داده است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا او دوباره در نقش این کاراکتر ظاهر شود و همچنان نیز الهام‌بخش طرفداران جدید و قدیمی باشد.

این سریال که توسط برندگان جایزه امی کوین هاگمن (Kevin Hageman) و دن هاگمن (Dan Hageman) و با نظارت رمزی نایتو توسعه داده شده است داستان گروهی از یاغی‌های نوجوانی را روایت می‌کند که سفینه متروکه Starfleet ای را پیدا می‌کنند که از آن برای ماجراجویی‌های مختلف استفاده می‌کنند.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.