تریلر کمدی مهیج Black Bear منتشر شد

10 October 2020 - 14:00

کمپانی Momentum Pictures تریلر رسمی کمدی مهیج Black Bear ساخته لورنس مایکل لوین (Lawrence Michael Levine) را منتشر کرده که می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید و شخصیت آدری پلازا (Audrey Plaza) را نشان می‌دهد که وقتی در خانه ساحلی دور افتاده‌ای زندگی می‌کند، نفر سوم یک رابطه می‌شود. گرچه این تریلر نشان می‌دهد که همه چیز آنطور نیست که با این سه نفر می‌بینیم و این شروع تخیل و واقعیت است. این فیلم روز جمعه ۴ دسامبر اکران می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌سازی به نام آلیسون به خانه ساحلی می‌رود تا مهمان زوج مشکل داری شود که زندگیشان در شهر بعد از به ارث بردن میراث خانواده، مختل شده است. آلیسون بازی اشتیاق و حسادت را در جستجوی کار جدیدی شروع می‌کند که مرزهای ابداع و بیوگرافی را برهم می‌زند. Black Bear به دنبال طبیعت پیچیده رابطه‌ها، دینامیک‌های جنسیتی و نوع پریشانی از عشق است که مشکل بین اشتیاق زیاد و عشق هورمونی است.

آبری پلازا، سارا گادون (Sarah Gadon)، و کریستوفر ابوت (Christopher Abbott) بازیگران فیلم به همراه لیندسی برج (Lindsay Burdge)، الکساندر کاچ (Alexander Koch)، جنیفر کیم (Jennifer Kim)، شانون اونیل (Shannon O’Neill)، گرنتهام کولمن (Grantham Coleman)، پائلا لازارو (Paola Lazaro) و لو گونزالز (Lou Gonzalez) هستند.

لورنس ماکل لوین کارگردان و نویسنده فیلم است که آن را به همراه پلازا، سوفیا تاکال (Sophia Takal)، جولی کریستاس (Julie Christeas)، جاناتان بلیستین (Jonathan Blitstein)، ریچارد جی. براسنر (Richard J. Brosner)، مارینا گراسیک (Marina Grasic) و جی کانا (Jai Khanna) تولید می‌کند.

این فیلم اوایل امسال در فستیوال فیلم سان دنس اکران شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.