آرون سورکین به دنبال ساخت دنباله Social Network

10 October 2020 - 14:30

ده سال قبل، آرون سورکین (Aaron Sorkin) نویسنده و دیوید فینچر (David Fincher) کارگردان، فیلم The Social Network را ساختند که نگاهی بر تاسیس فیس بوک داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در سال‌های اخیر، داستان واقعی Facebook پیچیدگی‌هایی به داستانی افزوده که سال ۲۰۱۰ قابل تصور بود. این کمپانی شبکه اجتماعی درگیر شایعات مختلفی بوده از جمله متهم شدن به ارائه اطلاعات اشتباه برای توسعه پلتفرم خود به شیوه‌ای که روی دموکراسی در خانه و اطراف دنیا اثر گذاشته است.

سورکین و اسکات رادین (Scott Rudin) دوست دارند دنباله Social Network ساخته شود، این چیزی است که این فیلم‌نامه نویس در پادکست Happy.Sad.Confused گفته است.

سورکین که با فینچر در تماس است و اخیرا با او درباره فیلم جدید Mank صحبت کرده، گفته:

من قطعا خواستار ساخت این فیلم هستم. و اسکات همین را می‌خواهد. مردم درباره این فیلم با من حرف می‌زنند. چیزی که ما در نیمه تاریک فیس بوک مشاهده کرده‌ایم.

فیلم Social Network برای سورکین اسکار به ارمغان آورد. این فیلم برگرفته از کتاب The Accidental Billionaires سال ۲۰۰۹ است که بن مزریچ (Ben Mezrich) آن را نوشته و نگاهی بر داخل این کمپانی دارد.

در زمان‌های اخیر، سورکین به راجر مک‌نامی (Roger McNamee)، اولین سرمایه گذار فیس بوک که کتاب نقد Zucked را سال ۲۰۱۹ چاپ کرد، علاقه پیدا کرده است. سورکین با مک‌نامی ملاقات داشته که پرچم‌های قرمز را برای زوکربرگ و شریل سندبرگ (Sheryl Sandberg) بعد از فعالیت سیاسی عجیب در این پلتفرم برافراشت.

سورکین گفته:

سندبرگ و زوکربرگ به هرچیزی که در اینباره باشه علاقه‌ای ندارند. این به مک‌نامی در اتاق کنفرانس سنا ختم می‌شود، جایی که او به اعضای کمیته جاسوسی سنا می‌گوید چگونه فیس بوک دموکراسی را زیر پا گذاشته است. ما اینجا مشکل بزرگی داریم و باید در اینباره کاری شود.

سورکین گفت که دوست دارد فیلم نامه این کار بنویسد اما به یک شرط: فقط در صورت فیلمنامه را می‌نویسم که دیوید کارگردانی‌اش کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.