احتمال ساخته شدن پیش درآمدی برای Sons of Anarchy وجود دارد

24 December 2016 - 21:00

Sons of Anarchy «پسران هرج و مرج» سریالی است که برای هفت فصل بر روی شبکه‌ی فاکس پخش شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. سریال داستانی با خشونت بالا درباره‌ی گروهی موتورسوار خلافکار را روایت می‌کند. کرت ساتر (Kurt Sutter) خالق این سریال است و تیم بزرگی از بازیگران از جمله چارلی هانمن (Charlie Hunnam)، ران پرلمن (Ron Perlman) و همسر کرت ساتر، کیتی سگال (Katey Sagal)، در سریال ایفای نقش می‌کردند. شاید سریال پسران هرج و مرج از لحاظ کیفی هر چه که جلوتر می‌رفت تغییرات زیادی در خود دید، ولی این موضوع برای طرفداران سریال اهیمت زیادی نداشت و تعداد آن‌ها روند صعودی به خود داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یک اسپین آف از Sons of Anarchy به نام Mayans MC در حال ساخت است و به نظر می‌رسد که کرت ساتر در تلاش است تا یک اسپین آف دیگر از سریال نیز بسازد. برای چندین سال‌ است که کرت ساتر از علاقه‌ی خود برای ساختن سریالی درباره‌ی نه نفر اولی که پس از بازگشت از ویتنام، کلاب موتورسواران Sons of Anarchy را بنا نهادند، صحبت می‌کند. این نه نفر شامل بعضی از شخصیت‌هایی است که قبلا در سریال دیده‌ایم و به‌ علاوه‌ی آ«‌ها، جان تلر (John Teller) پدر جکس تلر (Jax Teller) نیز عوضوی از آن‌ها است.

ron-perlman

در مصاحبه‌ای در برنامه‌ی ۱۰۰% Honest Pretty Much با اجرای تام آرنولد (Tom Arnold)، کرت ساتر بیان کرد که از دیدگاه او سریال پسران هرج و مرج از چهار قسمت تشکیل شده است. قسمت اول سریال اصلی بود؛ بعد از Mayans MC قرار می‌گیرد. قسمتی بعدی برای این مجموعه First Nine «نه نفر اول» هست که به نظر می‌رسد یک مینی سریال باشد. در پایین می‌توانید صحبت‌های کرت ساتر را بخوانید:

ما راهی پیدا خواهیم کرد که به داستان جان تلر زندگی ببخشیم و آن را به واقعیت تبدیل کنیم؛ البته برای این کار به شانس نیز نیاز داریم. کاری که من انجام می‌دهم این است که از این پتانسیل برای ساخت یک پیش درامدی برای سریال پسران هرج و مرج استفاده کنم. از دیدگاه من این داستان یک مینی سریال خواهد شد نه یک سریال کامل. هنوز معلوم نیست که این سریال بین فصل‌های Mayans MC پخش خواهد شد یا نه، ولی تلاش خواهم کرد که داستان را از ویتنام آغاز کنم. در واقع داستان را از ویتنام آغاز خواهیم کرد و بعد از آن جان تلر و پاینی وینستون (Piney Winston) به آمریکا برمی‌گردند. در حالت ایده‌آل نیز هر قسمت یک عضو دیگر به گروه اضافه خواهد شد. شاید جما (Gemma) نیز در سریال حضور داشته باشد، ولی این اتفاقات قبل از تولد جکس رخ خواهند داد.

در سریال اصلی وقتی که جکس در حال خواندن نوشته‌های پدرش بود که برای او گذاشته بود نیز چند باری به داستان نه نفر اول پرداخته شد. شاید این سوال از خود بپرسید که ایا این مینی سزریال موفق خواهد بود؟ احتمال موفقیت این مینی سریال زیاد خواهد بود، ولی باید در هنگام ساخت آن، دقت زیادی از جانب تهیه کنندگان و بازیگران نیاز است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.