مل گیبسون در نقش سانتا کلاوس در تریلر فیلم Fatman

11 October 2020 - 09:30

استودیو Saban Films تریلر رسمی فیلم کمدی اکشن Fatman ساخته اشوم و ایان نلمز (Eshom and Ian Nelms) را منتشر کرده که مل گیبسون (Mel Gibson) را در نقش کاملا متفاوت سانتا کلاوس که قبلا ندیده‌اید، نشان می‌دهد. این فیلم قرار است ۱۳ نوامبر اکران شود و ۱۷ نوامبر بصورت دیجیتالی و VOD پخش می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریس کرینگل ملقب به سنتا کلاس، تلاش می‌کند بیزنس در حال افولش را نجات دهد و مجبور است با ارتش آمریکا همکاری کند. کریس با بدترین شدن اوضاع درگیر مبارزه مرگبار هوش با قاتل حرفه‌ای می شود که توسط پسر ۱۲ ساله‌ای استخدام شده است.

این فیلم Rریت است و مل گیبسون در نقش سنتا کلاس، والتون گاگینز (Walton Goggins) و جین باپتسیت (Marianne Jean-Baptiste) بازیگران آن هستند.

فیلم Fatman را برادران نلمز، اشوم و ایان نلمز، نوشته و کارگردانی کرده‌اند. کمپانی Rough House Pictures این فیلم را به همراه تاد کورتنی (Todd Courtney) از کمپانی Mammoth Entertainment و برندن جیمز (Brandon James) از Rough House و نادین د باروس (Nadine de Barros) از Fortitude، لیزا ولوفسکی (Lisa Wolofsky) از Skywolf و میشل لنگ (Michelle Lang) و رابرت منزایس (Robert Menzies) تولید می‌کنند.

دنی مک‌براید (Danny McBride)، دیوید گوردون گرین (David Gordon Green)، و جودی تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

تریلر فیلم را می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.