پوسترها و صداپیشگان جدید انیمیشن The Adams Family منتشر شدند

11 October 2020 - 10:30

استودیو MGM بعد از مشخص کردن تاریخ اکران انیمیشن The Addams Family برای هالووین ۲۰۲۱، تیزر کوتاه و پوسترهای جدید این انیمیشن را منتشر کرده و خبر از پیوستن بیل هیدر (Bill Hader) و جاون وانا والتون (Javon Wanna Walton) به صداپیشگان آن را داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کنراد ورنان (Conrad Vernon) و گرگ تیرنان (Greg Tiernan) کارگردانان انیمیشن بوده و اسکار آیزاک (Oscar Issac) در نقش گومز آدامز، شارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش مورتیشا آدامز، کلویی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz) در نقش ونزدی آدامز، فین وولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش پاگسلی آدامز، نیک کرول (Nick Kroll) در نقش عمو فستر، بت میدلر (Bette Midler) در نقش مادر بزرگ، السی فیشر (Elsie Fisher) در نقش مارگاکس و آلیسون جنی (Alison Janney) در نقش مارگوکس نیدلر صداپیشگان این انیمیشن هستند.

تیرنان در پیامی اظهار داشته:

موفقیت سال گذشته این انیمیشن اثباتی بر ادامه یافتن میراث خانواده آدامز و توانایی‌اش در ارتقای فرهنگ برتر بود. این دومین فیلمی است که مثل فیلم اول بامزه و جالب است. از پیوستن بیل هیدر و جاون والتون به صداپیشگان انیمیشن خوشحالیم و به بازیگران اصلی فیلم برای شروع این فصل هیجان انگیز در خانواده آدامز خوشامد می‌گوییم.

مورتیشا که خودش را وقف شوهر و فرزندانش کرده، مانند چسبی است که سعی دارد دستانش را به هم بسته نگه وارد. گومز، عاشق همسرش است و نقشه شومی دارد. ونزدی نوجوان دختر باهوش و شیطانی با موهای بافته شده بلند است. پاگسلی، پسر ۱۰ ساله‌ای است که از انجام کارهای بد لذت می‌برد. عمو فستر دیوانه، خوش ذات و مهربان است. مادر بزرگ با نوه‌هایش که کلوچه‌های خفاش و استخوان سر شکل او را دوست دارند، سرگرم است. مارگوکس نیدلر، ملکه برنامه تلویزیونی، دنبال ایده آل خود است.

ورنان و تیرنان این انیمیشن را با فیلم نامه‌ای از مت لیبرمن (Matt Lieberman) کارگردانی کردند که برگرفته از سریال کارتونی چارلز آدامز است. این فیلم تولید ورنان، گیل برمن (Gail Berman) از کمپانی The Jackal Group و الکس اسکوارتز (Alex Schwartz) است. اندرو میتمن (Andrew Mittman)، کوین میسروچی (Kevin Miserocchi) و جو ارلی (Joe Earley)، تابیتا شیک (Tabitha Shick)، و World Motion Pictures تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. تولید جلوه‌های ویژه دیجیتالی و CG Animation در استودیو Cinesite در  ونکوور کانادا در حال انجام است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.