فیلم‌برداری سریال Vikings: Valhalla در ایرلند از سر گرفته شد

11 October 2020 - 11:30

سریال Vikings: Valhalla که ادامه‌ای است از سریال اصلی Vikings، پس از اینکه فیلم‌برداری آن به علت مثبت شدن آزمایش ویروس کرونا چندین نفر در این فیلم متوقف شده بود، مراحل ساختش توسط نتفلیکس از سر گرفته شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گزارش‌ها پس از متوقف شدن مراحل ساخت این فیلم در اوایل این هفته فیلم‌برداری آن در استودیو Ashford Studios از سر گرفته شد. گزارش شده بود که آزمایش ویروس کرونا تعدادی از خدمه و بازیگران این سریال مثبت بوده است ولی بعداً مشخص شد که نتیجه تعدادی از این تست‌ها اشتباه بوده است.

این سریال که توسط کمپانی MGM تولید می‌شود، روند تست سخت‌گیرانه‌ای دارد طوری که خدمه و بازیگران این سریال چند بار هر هفته جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد آزمایش قرار می‌گیرند. اگر جواب آزمایش کسی مثبت باشد آن‌ها قبل از برگشت به کار قرنطینه می‌شوند و پروتکل های بهداشتی را لازم است اجرا کنند.

در سال پیش ساخت سریال Vikings: Valhalla توسط نتفلیکس سفارش داده شد. این سریال ادامه‌ای است از سریال Vikings که در شش فصل تولید شده است. دستور تولید ۲۴ قسمت برای این سریال از طرف سازنده سریال اصلی مایکل هرست (Michael Hirst) داده شده است.

وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این سریال و تهیه‌کنندگی اجرایی آن بر عهده جب استوارت (Jeb Stuart) است. داستان این سریال ۱۰۰ سال پس از پایان اتفاقات سریال اصلی و داستان مشهورترین وایکینگ‌هایی که تا به حال زندگی کرده‌اند را روایت می‌کند: لیف اریکسون (Leif Erikson)، فریدیس (Freydis)، هارالد هارادا (Harald Harada) و پادشاه نرماندی ویلیام فاتح (William the Conqueror). این مردان و زنان در اروپایی همیشه در حال تغییر و تکامل جهت بقای خود می‌جنگند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل استوارت، مایکل هرست و مرگان او سالیوان (Morgan O’Sullivan) از بخش تلویزیونی کمپانی MGM می‌باشند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.