ساندرا اوه به فیلم ترسناک Umma پیوست

11 October 2020 - 14:00

استودیو Stage 6 Films کمپانی سونی پیکچرز، حق جهانی پخش فیلم ترسناک و سوپرنچرال Umma محصول استودیوهای Raimi Productions و Starlight با بازی ساندرا اوه (Sandra Oh) که تهیه کننده اجرایی کار نیز هست را بدست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اریس کا شیم (Iris K. Shim) نویسنده فیلم‌نامه، آن را کارگردانی نیز خواهد کرد. فیول استوارت (Fivel Stewart)، درموت مالرونی (Dermot Mulroney)، اودیا راش (Odeya Rush)، میوا آلانا لی (Meewha Alana Lee) و تام یی (Tom Yi) نیز به بازیگران فیلم پیوسته‌اند.

کلمه Umma در زبان کره‌ای به معنی مادر است. این فیلم داستانِ آماندا با بازی اوه و دخترش است که زندگی آرامی در مزرعه آمریکایی دارند اما وقتی مادر عجیب و غریب او از کره می‌آید، آماندا دچار ترس و وحشت نسبت به او می‌شود.

این فیلم اولین پروژه سم ریمی (Sam Raimi) و زینب عزیزی (Zainab Azizi) از کمپانی Raimi Productions است که با کمپانی Starlight Media قرارداد دارند. پیتر لئو (Peter Luo) مدیر استارلایت نیز تهیه کننده اجرایی و استارلایت مدیا سرمایه‌گذار آن با Stage 6 Films است.
مت بلک (Matt Black) به همراه جنت والترنو (Jeanette Volturno) و مارسی بروان (Marcei Brown) و آندری اوردال (André Øvredal) و اریک چارلز (Eric Charles) و الیزابت گریو (Elizabeth Grave) از کمپانی Stage 6 Films تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

اوه در سریال تحسین شده Killing Eve هنرنمایی کرده که جوایز گلدن گلوب، SAGA و سه نامزدی امی برای بهترنی بازیگر نقش اول زن برده است. او برای بازی در نقش دوتر کریستینا یانگ در سریال Grey’s Anatomy جوایز گلدن گلوب و SAG برده و پنج بار نامزد جایزه امی شده است.

اولین فیلم شیم، The House of Suh، در فستیوال فیلم مستند بین المللی Hot Docs پخش شد و جوایزی در فستیوال فیلم Hamptons، فستیوال فیلم آسیایی آمریکایی سن دیگو و فستیوال فیلم آسیایی لس آنجلس و جایزه CINE MS را برد.

ریمی پروداکشنز اخیرا فیلم اکشن Crawl را ساخته که نمرات خوبی گرفت و ۹۲ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

استارلایت مدیا نیز فیلم‌های موفقی همچون Marshall, Crazy Rich Asians و Midway را ساخته است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.