شبکه شوتایم سریال On Becoming A God In Central Florida را بعد از یک فصل کنسل کرد

11 October 2020 - 14:30

شبکه شوتایم تصمیم خود برای تمدید فصل دوم سریال On Becoming a God in Central Florida با بازی کریستن دانست (Kirsten Dunest) را تغییر داده است. این سریال بیش از یک  سال و نیم پیش در سپتامبر ۲۰۱۹ تمدید شد و فیلم برداری فصل دوم بخاطر شیوع بیماری کرونا دچار وقفه شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه شوتایم در پیامی اعلا کرده:

سال گذشته، شبکه ما سریال On Becoming A God In Central Florida را تمدید کرد اما متاسفانه بدلیل شیوع بیماری کرونا، نمی‌توانیم فصل جدید آن را بسازیم. این اپیدمی برنامه‌های تولیدات سینمایی و تلویزیونی را به چالش کشیده و دچار مشکل کرده و گرچه تلاش کردیم بازیگران و عوامل سریال دور هم جمع شوند اما غیرممکن است. با نهایت تاسف باید بگوییم که سریال On Becoming God به پخش تلویزیونی باز نمی‌گردد.

از ستاره و تهیه کننده اجرایی سریال، کریستن دانست و سازندگان سریال، مت لاسکی و رابرت فانک و شورانر سریال، استا اسپالدینگ و جورج کلونی، گرنت هسلاو و چارلی مک‌داول و بازیگران و عوامل کار و شرکای خود در استودیوی Sony Pictures Televison بسیار سپاسگزاریم.

این سریال که کاری از استودیو تری‌استار تلویژن سونی است، جدیدترین قربانی کروناست. پیش‌تر اعلام شد نتفلیکس نیز منتظر فصل چهارم و آخر سریال GLOW نخواهد ماند و فصل‌های دوم The Society و I Am Not Okay With This کنسل شدند. شبکه TruTV نیز فصل سوم کمدی I’m Sorry را کنسل کرد. عدم قطعیت درباره تاریخ تولید این سریال‌ها و سر کار آمدت بازیگران و هزینه‌های هنگفت بخاطر کرونا علت کنسل شدن این سریال‌ها هستند.

این سریال کاری از فانک و لاتسکی با بازی دانست است و داستان کمدی درباره شرکت آزاد و زنی است که به دنبال رویایی آمریکایی خود است. این سریال را YouTube رسما سفارش داد و تئودور پلرین (Theodore Pellerin)، مل رودریگز (Mel Rodriguez)، بث دیتو (Beth Ditto) و تد لوین (Ted Levine) دیگر بازیگران آن هستند.

این سریال کریستال استابز را نشان می‌دهد، کارمند پارک آبی با حداقل دستمزد که دروغگو، طراح نقشه‌های شوم و مکار است تا به FAM راه پیدا کند که نقشه مولتی میلیاردی است که اوبی گاربو دوم آن را اجرا می‌کند و ابتدا سعی بر خراب کردن او داشت. کریستال که تصمیم گرفته زندگیش را بهتر کند، FAM را به خوبی جستجو کرده و با کادی، کارمند وفادار آن رابطه برقرار می‌کند تا اینکه این کارش روی آدم‌های اطرافش مانند ارنی، رئیس پارک آبی و همسر شکاکش، بتس، اثر می‌گذارد.

این سریال را کلونی و هسلاو از کمپانی Smokehouse Pictures و اسپالدینگ و دانست و مک داول تهیه کرده‌اند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.