خلاصه داستان Ready Player Two منتشر شد

11 October 2020 - 23:30

در ماه نوامبر امسال، دنباله موردانتظار Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» بالاخره از راه می‌رسد. رمان علمی‌تخیلی ارنست کلاین (Ernest Cline) در سراسر جهان به موفقیت رسید و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) یک فیلم بلاک باستری از روی آن ساخت. حالا خلاصه داستان رسمی دنباله این رمان با نام Ready Player Two «بازیکن شماره دو آماده» منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

چند روز پس از برنده شدن در مسابقه جیمز هالیدی خالق OASIS، وید واتس چیزی را کشف می‌کند که همه چیز را تغییر می‌دهد. پنهان در خزانه‌های هالیدی، یک تکنولوژی پیشرفته قرار دارد که بار دیگر دنیا را تغییر داده و OASIS را چندین برابر از آنچه وید انتظار داشت، جذاب‌تر و اعتیادآورتر می‌کند.

و یک رقیب غیرمنتظره، فوق‌العاده قدرتمند و خطرناک در انتظار است، کسی که برای رسیدن به خواسته خودش میلیون‌ها نفر را می‌کشد. زندگی وید و آینده OASIS دوباره در خطر است، اما این بار سرنوشت بشریت نیز به خطر افتاده است. Ready Player Two دوباره ما را وارد یک ماجراجویی تخیلی می‌کند، یک ماجراجویی اکشن درون دنیای مجازی محبوب کلاین که ما را دوباره به آینده می‌برد.

Ready Player Two دنباله مستقیمی برای رمان اصلی کلاین است و تغییرات داستانی فیلم را در نظر نمی‌گیرد. در سال ۲۰۱۸ قبل از اکران فیلم، کلاین درباره انگیزه خودش برای نوشتن دنباله گفت:

من باید سال گذشته وقتی فیلم در مراحل پایانی تولید بود شروع به نوشتن دنباله می‌کردم. این مشکل خیلی خوبیه، اما اگه فیلم به موفقیت برسه، اونا میخوان فیلم دوم رو هم بسازن و من باید زودتر داستان رو تموم می‌کردم.

کلاین همچنین گفته از همان ابتدا قصد داشته کتاب‌های بیشتری در این مجموعه بنویسد و موفقیت یا شکست فیلم برایش مهم نبوده است. او گفته:

من همیشه قصد داشتم داستان‌های بیشتری در این مجموعه بنویسم، اما هرگز تصور نمی‌کردم این فیلم قبل از نوشتن رمان‌ها ساخته بشه. پس مجبور شدم سرعت نوشتنم رو بیشتر کنم.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.