بازیگران نقش اول فیلم کمدی Plan B مشخص شدند

11 October 2020 - 22:00

کمدی Plan B به کارگردانی ناتالی مورالس (Natalie Morales)، کوهو ورما (Kuhoo Verma) و ویکتوریا مورولس (Victoria Moroles) را بعنوان بازیگران نقش اول در اختیار خواهد داشت. شبکه Hulu این پروژه را می‌سازد که تولید کمپانی‌های Counterbalance Entertainment و American High است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم نوشته پراتی سرینیواسان (Prathi Srinivasan) و جاشوا لوی (Joshua Levy) و داستانِ دختر دبیرستانی و دوستش است که ۲۴ ساعت وقت دارند تا قرص Plan B را در قلب آمریکا پیدا کنند.

جان هرویتز (Jon Hurwitz) و هیدن اسکلاسبرگ (Hayden Schlossberg) این فیلم را از طریق کمپانی Counterbalance تولید می‌کنند. این فیلم ماجراجویی با محوریت دوستی است.

جاش هیلد (Josh Heald) و دینا هیلیر (Dina Hillier) نیز فیلم را برای کمپانی Counterbalance به همراه جرمی گارلیک (Jeremy Garelick)، ویل فلپس (Will Phelps)، رایان بنت (Ryan Bennett)، میکی لیدل (Mickey Liddell) و پیت شیلیمون (Pete Shilaimon) از و مت لاتمن تولید می‌کنند.

هرویتز و اسکلاسبرگ اظهار داشتند:

بیش از ۱۵ سال از ساخت Harold & Kumar می‌گذرد و انگار یک خواب بوده. کوهو و ویکتوریا بازیگران با استعداد و پر انرژی هستند. بی‌صبرانه منتظریم در این مسیر به آنها بپیوندیم.

ورما در سریال The Big Sick شبکه آمازون و نمایش موزیکال Octet بازی کرده و مورولس در سریال Teen Wolf شبکه MTV و Liv and Maddie دیزنی بازی کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.