نتفلیکس سفارش ساخت سریال انیمیشنی Blue Eye Samurai را صادر کرد

12 October 2020 - 11:30

نتفلیکس به ساخت سریال انیمیشنی اکشن Blue Eye Samurai توسط مایکل گرین (Michael Green) و امبر نویزومی (Amber Noizumi) چراغ سبز نشان داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مایا ارسکین (Maya Erskine) صداپیشه نقش اصلی این انیمیشن خواهد بود که بقیه صداپیشگان آن نیز شامل جرج تاکی (George Takei)، ماسای اوکا (Masi Oka)، رندل پارک (Randall Park)، کری هیرویوکی تاگاوا (Cary-Hiroyuki Tagawa)، برندا سونگ (Brenda Song) و دارن بارنت (Darren Barnet) می باشند.

داستان انیمیشن Blue Eye Samurai بر روی استاد شمشیری با نژادی مختلف تمرکز دارد که در خفا زندگی کرده تا انتقام خود را در Edo-period ژاپن بگیرد.

مایکل گرین و امبر نویزومی علاوه بر اینکه خالقان این سریال هستند، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را نیز بر عهده دارند. این دو نفر مدیر این سریال نیز خواهند بود.

مایکل گرین و امبر نویزومی درباره این انیمیشن گفتند:

داستان ما بزرگ‌تر از ماجراجویی‌های اکشنی است که در ۴۰۰ سال قبل اتفاق افتاده است با این حال مضامین این انیمیشن لحظه‌های عمیقاً شخصی است. ما از شور و اشتیاق نتفلیکس برای ساخت این انیمیشن بسیار سپاسگزاریم.

جین وو (Jane Wu) به عنوان مدیر ناظر و تهیه‌کننده و اروین استاف (Erwin Stoff) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت این انیمیشن نقش خواهند داشت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.