اکران فیلم‌های Fatale و Voyagers به سال ۲۰۲۱ موکول شد

12 October 2020 - 22:30

در برنامه‌ریزی فوری اکران فیلم‌ها در سینما‌ها، کمپانی Lionsgate فیلم Fatale را که قرار بود ۳۰ اکتبر (۹ آبان) اکران شود به سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ موکول کرد و اکران فیلم علمی تخیلی Voyagers با بازی کالین فارل (Colin Farrell) و لیلی رز دپ (Lily Rose Depp) به همین ترتیب از تاریخ چهارشنبه ۲۵ نوامبر (۵ آذر) به سال آینده موکول شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

رشته سینما‌های Regal تا حد زیادی همانند نیویورک و لس‌آنجلس در حال بسته شدن می‌باشند. باید ببینیم که آیا این بازار‌های سینمایی می‌توانند در ماه نوامبر بازگشایی شوند یا خیر.

دیون تیلور (Deon Taylor) فیلم Fatale با بازی هیلاری سوانک (Hilary Swank) را کارگردانی می‌کند. داستان این فیلم، پیرامون یک مرد متاهل است که توسط یک گارآگاه پلیس زن، فریب یک طرح قتل را می‌خورد.

فیلم Voyagers، ساخته نیل برگر (Neil Burger) که فیلم‌سازی The Upside را نیز برعهده داشت، درباره گروهی از فضانوردان، در یک ماموریت چندنسلی است که به جنون و پارانویا (بیماری روانی سوء ظن به افراد و توهم توطئه) می‌رسند به طوری که توانایی تشخیص واقعیت را از دست می‌دهند.

آخرین فیلمی که در تاریخ ۲۵ نوامبر باقی مانده است انیمیشنی محصول کمپانی‌های Universal و Dreamworks به نام Croods: A New Age است که چشم‌انتظار افت آمار ابتلای کرونا در کریسمس است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.