جنسن اکلس و همسرش کمپانی تولید جدیدی راه اندازی کردند

13 October 2020 - 09:30

جنسن اکلس (Jensen Ackles) ستاره سریال Supernatural بعد از قرارداد کلی با کمپانی تولیدی که با همسرش، دنیل، بسته، در خانواده Warner Bros Television باقی خواهد ماند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این دو کمپانی Chaos Machine Productions را راه اندازی کردند و رنی ریف (Renee Reiff) تهیه کننده اجرایی سابق دی‌سی را بعنوان مدیر تولید استخدام کرده‌اند.

طی این قرارداد این سه نفر، ساخت، توسعه و تولید سریال‌های جدید برای سرویس‌های استریم، شبکه کابلی و پخش را انجام می‌دهند. هیچ مفاد مالی در قرارداد نیامده اما توافق چند ساله و انحصاری است.

درام سوپرنچرال با هفت قسمت از فصل آخر به شبکه The CW باز می‌گردد. تولید سریال بدلیل شیوع بیماری کرونا متوقف گردیده است. اکلس در نقش دین وینچستر ۱۵ سال در این سریال علمی تخیلی در تاریخ تلویزیون آمریکا ایفای نقش کرد. او چند قسمت از سریال را کارگردانی نیز کرد و در فصل چهار درام Smallville برادران وارنر نیز بازی کرد و صداپیشه نقش جیسون تاد یا رد هود در فیلم انیمیشنی Batman: Under the Red Hood بود.

دنیل اکلس (Daneel Ackles) بازیگر سریال One Tree Hill بود و در فصل‌های ۱۳ تا ۱۵ سریال سوپرنچرال ظاهر شد. او در سریال Harold & Kumar و کمدی Friends with Benefits بازی کرده است.

رنی ریف پیش از پیوستن به Chaos Machine، تهیه کننده اجرایی در بخش توسعه و تولید دی‌سی از سال۲۰۱۶ بوده است. او همزمان با دی‌سی، در سریال Sweet Tooth شبکه نتفلیکس، Lucifer شبکه فاکس و نتفلیکس و iZombie شبکه The CW کار کرده است.

اکلس درباره کمپانی جدیدش گفته:

برادران وارنر بیش از دو دهه خانه من بوده است. روابطی که در آنجا شکل دادم، بهترین و حمایت گرانه‌ترین روابطی هستند که آرزویش را در صنعت فیلم سازی داشتم. من و دنیل از فرصتی که دست داده تا بعنوان هنرمند رشد کنیم و حالا تولید کننده تحت حمایت و راهنمایی پیتر راث و کل تیم برادران وارنر باشیم، خیلی خوشحالیم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.