فیلم‌برداری سریال Obi-Wan Kenobi از اسفند ۹۹ شروع می‌شود

13 October 2020 - 12:30

یوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) بازیگر نقش اصلی سریال Obi-Wan Kenobi در روز جمعه در طی برنامه تلویزیونی The Graham Norton Show اعلام کرد که فیلم‌برداری این سریال بعد از اینکه به علت ویروس کرونا تأخیر خورده بود در ماه مارس ۲۰۲۱ (اواخر اسفند ۹۹) شروع می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او در این برنامه تلویزیونی گفت:

من گمان می‌کردم که این سریال داستان کاراکتر Obi-Wan Kenobi است در حالی که داستان آن فقط درباره کاراکتر من نیست. ولی قطعاً کاراکتر من را زیاد در این سریال خواهید دید که خیلی خوب است. ما فیلم‌برداری این سریال را در ماه مارس سال بعدی میلادی شروع خواهیم کرد.

او همچنین گفت برای بازی در این نقش او از بازیگر نسخه مسن این کاراکتر با نام الک گینس (Sir Alec Guinness) که در سری اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان که در سال‌های ۱۹۷۷ اکران شده است حضور داشته راهنمایی خواهد گرفت. او گفت که می‌خواهد تصور کند که چگونه الک گینس می‌توانست نسخه جوان این کاراکتر را نقش‌آفرینی کند تا بتواند از او الهام بگیرد.

او دراین‌باره گفت:

من هرگز الک گینس را ملاقات نکرده‌ام ولی من کارهایی که او انجام داده است را دوست دارم.

علاوه بر این او گفت که تعداد زیادی از فیلم‌های قدیمی که الک گینس در آن نقش‌آفرینی کرده است را تماشا کرده تا برای بازی در این نقش آماده باشد.

ساخت سریال Obi-Wan Kenobi ابتدا در سال ۲۰۱۹ اعلام شد. این سریال تنها یک فصل خواهد داشت که این فصل شامل شش قسمت و داستان آن هشت سال پس از اتفاقات فیلم Revenge of the Sith و یازده سال قبل از داستان فیلم A New Hope اتفاق خواهد افتاد. در این زمان از اعضای محفل جدای به طرز شدیدی کاسته شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.