تولید سریال The Magic Order نتفلیکس ادامه پیدا نخواهد کرد

13 October 2020 - 12:00

نتفلیکس تصمیم گرفته است سریال آینده‌شان با نام The Magic Order که بر اساس سری کمیک های مارک میلر (Mark Millar) که توسط نتفلیکس منتشر شده است را تولید نکند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه در مرحله‌ی قبل از ساخت در شهر پراگ در جمهوری چک به سر می‌برده است که انتشار آن برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی ‌شده بود. هنوز بازیگران این سریال انتخاب نشده بودند و همچنین فیلم‌نامه آن نیز هنوز در حال نوشتن بوده است.

گفته شده است که نتفلیکس هنوز به ای پی The Magic Order فکر می‌کند. این کمیک بوک هنگام انتشار پرفروش‌ترین کمیک بوک جدید منتشر شده در طی ۲۰ سال اخیر بوده است. کمیک های جدیدی نیز از این سری در راه است.

گزارش‌ها حاکی از این است که نتفلیکس تصمیم گرفته که ساخت این سریال را در حال حاضر ادامه ندهد ولی آن‌ها امیدوارند که بعدها دوباره سریالی را بر اساس این کمیک بوک بسازند.

بزرگی این پروژه و وضعیت کنونی جهان (شیوع ویروس کرونا) جزء علت‌هایی بوده است که ساخت این سریال ادامه پیدا نکرده البته علت اصلی این نبوده است.

جمهوری چک این هفته رکورد جدیدی را از تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ثبت کرده است و به نظر می‌رسد که این ویروس با نرخ بالایی در حال شیوع در اروپا است. گفته شده است که حداقل یکی از خدمه ساخت این سریال به این ویروس مبتلا شده است.

تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Magic Order جیمز وان (James Wan) و لیندزی بییر (Lindsey Beer) بوده‌اند. از ابتدا قرار بود است که جیمز وان این سریال را کارگردانی کند ولی به علت ویروس کرونا ساخت فیلمی که او در حال کارگردانی است عقب افتاده است و جهت تمام کردن این فیلم او از این پروژه خارج شده است. قرار بود که آندره اوردال (André Øvredal) جایگزین او شود.

برنامه‌ریزی شده بود که سریال The Magic Order جزئی از جهان مشترک فیلم و سریال‌های مارک میلر به همراه پروژه Millarworld و دو سریال Jupiter’s Legacy و American Jesus و سه فیلم Empress ،Huck و Sharkey The Bounty Hunter که بر اساس کمیک های نوشته شده توسط او قرار بود در نتفلیکس ساخت شود باشد. سریال Jupiter’s Legacy در نتفلیکس قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شود و بقیه پروژه‌ها هنوز در مرحله تولید به سر می‌برند.

سریال The Magic Order داستان پنج خانواده از جادوگرانی را روایت می‌کند که قسم‌خورده‌اند از این جهان در مقابل دشمنشان که آن ها را یکی‌یکی می‌گیرد محافظت کنند. آنان در روز بین همسایه‌ها، دوستان و همکاران خود زندگی می‌کنند ولی در شب جادوگرانی هستند که مردم را در مقابل نیروهای تاریک محافظت می‌کنند.

کمیک های The Magic Order توسط میلر خلق شده و نقاشی آن توسط هنرمند مارول با نام اولیویر کوپل (Olivier Coipel) مصور شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.