بازیگران جدیدی به دنباله‌های After پیوستند

13 October 2020 - 16:00

تولید سری‌های سوم و چهارم فرنچایز After در حال انجام است و چند بازیگر جدید به این فیلم اضافه شده‌اندگ استیون مویر (Stephen Moyer) به همراه میرا سوروینو (Mira Sorvino)، چنس پردومو (Chance Perdomo)، آریل کبل (Arielle Kebbel) و کارتر جنکینز (Carter Jenkins) به این فیلم پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.
کستیل لندن (Castille Landon) کارگردان هر دو سری After We Fell و After Ever Happy خواهد بود. جوزفین لانگفورد (Josephine Langford) و هیرو فاینس (Hero Fiennes) به همراه لویی لامبارد (Louise Lombard) و راب استس (Rob Estes) بازیگران این فیلم هستند. فرنسس ترنر (Frances Turner) و کیانا مادیرا (Kiana Madeira) دیگر بازیگران جدید این دنباله‌ها هستند.

فیلم اول موفق شد با بودجه ۱۴ میلیونی‌اش، ۷۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. فیلم After داستان تسا است که عاشق هاردین با راز تاریکی می‌شود. طبق گزارش سایت BoxOfficeMojo فیلم After We Collided تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون دلار فروش بین المللی داشته است. راجر کامبل (Roger Kumble) کارگردان این سری است.

در سری After We Fell، زندگی تسا از هم پاشیده می‌شود. هیچ چیز آنطور که فکر می‌کرده پیش نمی‌رود و دوستان و خانواده‌اش آنگونه که انتظار داشته، نیستند. تنها کسی که به او تکیه کرده، هاردین، وقتی متوجه راز او می‌شود، بسیار خشمگین می‌شود. و بجای اینکه او را درک کند، وضع را بدتر می‌کند.

در فیلم After Ever Happy، آشکار شدن گذشته، هاردین را تکان می‌دهد و تسا درگیر تراژدی می‌شود و رابطه‌شان در یک قدمی شکست قرار می‌گیرد. با آشکار شدن حقیقت درباره خانواده‌ها، مشخص می‌گردد این دو خیلی با هم تفاوت ندارند. تسا دیگر دختر ساده و خوب و صمیمی و هاردین، دیگر پسر بدجنس و دمدمی مزاجی که عاشقش شد، نیست.

خبر ساخت دنباله‌های After قبل از اکران سری دوم After We Collided در ۲ سپتامبر با بودجه ۴۰ میلیون دلاری اعلام شد. این فیلم سال ۲۰۱۹ اکران شد و ۷۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.