حضور کریس همسورث، یحیی عبدالمتین و آنیا تیلور جوی در پیش‌درآمد Mad Max تأیید شد

14 October 2020 - 00:00

همانطور که شایعه شده بود، آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy)، کریس همسورث (Chris Hemsworth) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) برای بازی در فیلم Furiosa «فیوریوسا» پیش‌درآمد Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» انتخاب شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جرج میلر (George Miller) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای نوشته خودش و نیکو لاثوریس (Nico Lathouris) برعهده دارد. این فیلم داستان فیوریوسا را قبل از اینکه در بیابان به مکس (تام هاردی (Tom Hardy)) کمک کند روایت خواهد کرد. تیلور جوی کار دشواری پیش روی خودش دارد، چون بازیگر برنده اسکار شارلیز ترون (Charlize Theron) نقش فیوریوسا را در فیلم Fury Road بازی کرده بود.

انتظار می‌رود همسورث با یک زخم بزرگ و نقره‌ای روی صورتش نقش شخصیتی به نام دمنتوس را بازی کند، در حالی که عبدالمتین احتمالا در نقش پرتورین ظاهر خواهد شد. این دو که حضورشان در فیلم Furiosa از چندین ماه پیش شایعه شده بود، بازیگران بزرگی در هالیوود هستند، در حالی که تیلور جوی با نقش‌آفرینی عالی خودش در The Witch «جادوگر» نامش را سر زبان‌ها انداخته بود.

البته تا آغاز تولید فیلم Furiosa زمان زیادی باقی مانده، چون همسورث ابتدا باید فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و تندر» را به پایان برساند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.