تریلر و تاریخ پخش سریال The Astronauts منتشر شد

13 October 2020 - 22:30

پنج بچه در یک موشک سرک می‌‌کشند. یکی از آن‌ها به بقیه می‌گوید این فرصت فوق‌العاده‌ای است. همانطور که بچه‌های امروزی می‌گویند: مشکلش چیه؟ خب، در بسته می شود و صدای کامپیوتری به آن‌ها خوشامد می‌گوید. آن‌ها این پیام را می‌شنوند: آماده پرتاب شوید.

اولین تریلر سریال لایو اکشن و ماجراجویی The Astronauts کاری از شبکه Nickelodeon و Imagine Kids & Family منتشر شده که ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) روی شبکه نیک می‌رودگ در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فضاپیمای ادیسه ۲ آماده‌ی پرتاب برای انجام ماموریتی برای بازیابی شی خارجی است که احتمالا بشر را نجات می‌دهد. این برنامه با حضور پنج بچه بدون آموزش که از کارت امنیت والدینشان برای سرک کشیدن به این فضاپیمای خالی استفاده کرده‌اند، بهم می‌خورد. بعد از سوار شدن بچه‌ها به سفینه، سیستم Al پرتاب را شروع می‌کند. بچه‌ها که قادر به متوقف کردن سفینه نیستند، باید نقش فضانوردان جدید را ایفا کنند و برای انجام وظایف خود شجاعت به خرج دهند درحالیکه والدینشان به دنبال راهی برای کنترل موقعیت هستند.

میا کچ (Miya Cech)، برایس قیصر (Bryce Gheisar)، کیت ال ویلیامز (Keith L. Williams)، کیدن گریس اسوان (Kayden Grace Swan)، ویل ریورز (Will Rivers) بازیگران این پنج بچه هستند و پیگ هاوارد (Paige Howard) صداپیشه سیستم کامپیوتری سفینه است.

سریال ساخته دنیل ناف (Daniel Knauf) است که نویسنده و تهیه کننده اجرایی کار است. دین اسرالیت (Dean Israelite) و جاناتان فریکس (Jonathan Frakes) کارگردانان آن هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.