کوین بیکن کمدی A Problem of Providence را کارگردانی می‌کند

13 October 2020 - 23:00

کوین بیکن (Kevin Bacon) قرار است کارگردانی کمدی تاریک A Problem of Providence را انجام دهد که مایک ووکاوینویچ (Mike Vukadinovich) نویسنده آن است. AGC Studios تولید و سرمایه گذاری این اثر را برعهده دارد. فیلمنامه این کمدی تاریک درباره حرص و طمع و خشونت است که محوریت آن گروهی از ساکنینِ شهر کوچک آلاسکن است که سعی دارند قاتلی استخدام کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیکن اخیرا کارگردان قسمت‌هایی از سریال The Closer و City On A Hill بود و آخرین فیلمی که کارگردانی کرده، Loverboy، است.

وکادینویچ From The Dust Returned را برای نتفلیکس و Cupid با بازی جاستین بیبر (Justin Bieber) را برای Mythos Studios و Beetlejuice 2 به کارگردانی جیمز وان (James Wan) را برای Warner Bros و The Wanderling به کارگردانی استیون دالدری (Stephen Daldry) را برای کمپانی قرن ۲۰ و The Phantom Tollbooth را برای TriStar نوشته است.

استودیو AGC نیز کارنامه پری داشته و با همکاری Studio Canal فصل دوم سریال Epix’s War of the Worlds را با بازی گابریل بیرن (Gabriel Byrne) و دیزی ادگار جونز (Daisy Edgar Jones) ساخته و کمدی Lockdown را با بازی آن هتوی (Anne Hathaway)، چویتل اجوفور (Chewitel Eijofor) و بن استیلر (Ben Stiller) ساخته و Geech با بازی آندرا رایزبورو (Andrea Riseboroough) را تولید کرده و امسال تابستان تولید کار بدون عنوان نیل بلامکمپ (Neill Blomkamp) را تمام کرده و تولید کمدی را با Red Hour و STX Entertainment شروع کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.