تاریخ پخش فصل دوم سریال His Dark Materials مشخص شد

14 October 2020 - 09:00

شبکه HBO تاریخ پخش فصل دوم سریال فانتزی His Dark Materials «نیروی اهریمنی‌اش» را اعلام کرد. تیزر این فصل که در ماه اوت منتشر شد نشان داد فصل بزرگی در راه است. دافنه کین (Dafne Keen) دوباره در نقش لایرا بلاکوا، نوجوان سخت‌کوش و باهوش با سرنوشتی بزرگ در انتظارش باز خواهد گشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پخش فصل دوم His Dark Materials از ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) آغاز خواهد شد. این تاریخ پخش با یک پوستر و خلاصه داستان جدید همراه شده‌ که در پایان خبر مشاهده می‌کنید. پوستر نه‌تنها حاکی از بازگشت کین در نقش لایرا است، بلکه نوید بازگشت روث ویلسون (Ruth Wilson) در نقش خانم کولتر، لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) در نقش لی اسکورزبی و آریون باکاری (Ariyon Bakare) در نقش بوریال را نیز می‌دهد. دیگر بازیگران فصل دوم ترنس استمپ (Terence Stamp)، اندرو اسکات (Andrew Scott)، امیر ویلسون (Amir Wilson) و سایمون کربی (Simone Kirby) هستند.

خلاصه داستان فصل دوم His Dark Materials به شرح زیر است:

فصل دوم پس از آن شروع می‌شود که لرد آزریل پلی به دنیای جدید باز کرد، و لایرا که به دلیل مرگ بهترین دوستش پریشان شده به همراه آزریل به دنیای ناشناخته می‌رود. او در شهری مرموز و متروکه با ویل آشنا می‌شود، پسری از دنیای ما که از گذشته خودش فرار می‌کند. لایرا و ویل متوجه می‌شوند سرنوشت آن‌ها به متحد کردن ویل با پدرش بستگی دارد، اما به دلیل جنگی که پیرامون آن‌ها رخ داده از مسیر خود منحرف می‌شوند. در همین حین، خانم کولتر به دنبال لایرا است و می‌خواهد او را به هر قیمتی به خانه برگرداند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.