Connie Nielsen در لیگ عدالت حضور خواهد داشت

24 December 2016 - 21:24

کمپانی DC قرار است که تا سال آینده فیلم “زن شگفت انگیز” Wonder Woman را به اکران برساند که در آن به افسانه زندگی “دیانا پرنس” (Diana Prince) در سرزمین “تمیسکریا” (Themyscira)  پرداخته می‌شود که حدودا ۱۰۰ سال قبل در اواخر جنگ جهانی ۱ اتفاق افتاده است. اما خوشبختانه “زن شگفت‌‌ انگیز” (Wonder Woman) تنها شهروند اسطوره‌ای تمیسکریا نخواهد بود که در جمع شخصیت‌های لیگ عدالت حضور دارد. ما در فیلم “لیگ عدالت” (Justice League) مادر زن شگفت انگیز ، “ملکه هیپولیتا” (Queen Hippolyta) را هم خواهیم داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه شوید.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرده است در فیلم لیگ عدالت که در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود، خانم “کانی نیلسن” (Connie Nielsen) به عنوان ملکه هیپولیتا به ایفای نقش می‌پردازد اما نسبت به دیگر شخصیت ها حضور کمرنگ‌تری دارد. همچنین “جسی ایسنبرگ” ( Jesse Eisenberg) را هم در نقش “لکس لوثر” (Lex Luthor) خواهیم داشت.
تا زمانی که فیلم زن شگفت انگیز به اکران نرسیده است، ما هیچ اطلاع و ذهنیت دقیقی از ملکه هیپولیتا نداریم و در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) نیز هیچ اشاره‌ای به گذشته دیانا نشد. حتی ما هنوز نمی‌دانیم که بعد از پایان جنگ جهانی اول، دیانا به تمیسکریا برگشت تا مادر خود را ملاقات کند یا تصمیم گرفت در میان انسان‌ها زندگی کند.
صبح دیروز عکسی  مربوط به قسمتی از فیلم زن شگفت انگیز منتشر شد که دیانا با نافرمانی از مادرش، به اسلحه‌خانه می‌رود و شمشیر Godkiller را می‌دزدد. احتمالا بعد از این اقدام دیانا، مادرش اورا از تمیسکریا تبعید می‌کند و به او اجازه بازگشت نمی‌دهد (اما در نظر داشته باشید که این فقط یک احتمال است) اما پس از گذشت ۱۰۰ سال مادر دیانا در فیلم لیگ عدالت به دیدن او می‌آید و به گروه عدالتیان می‌پیوندد. در این‌صورت زن شگفت انگیز مادر خود را به عنوان یک همیار و دوست در کنار خود خواهد داشت همانطور که بروس وین (بتمن) آلفرد و کمیسر گوردون را در کنار خود دارد.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.