تاریخ انتشار اینترنتی فیلم Greenland مشخص شد

14 October 2020 - 11:30

فیلم اکشن جرارد باتلر (Gerard Butler) با نام Greenland قرار است به علت شیوع ویروس کورنا به جای پخش در سینماها در آمریکا به صورت اینترنتی در شبکه HBO max در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه) با هزینه ۱۹.۹۹ دلار برای اجاره به مدت ۴۸ ساعت در دسترس قرار گیرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم کمپانی STXfilms پیش از این با اکرانش رتبه اول از ۱۲ سینماهای کشورهای خارجی را با فروشی بیش از ۴۵ میلیون دلار با بودجه ۳۵ میلیون دلاری را کسب کرده است. در بیشتر کشورهای مهم موفقیت این فیلم حتی از فیلم قبلی جرارد باتلر با نام Angel Has Fallen نیز پیشی گرفته است. فیلم Greenland همچنان در سینماهای خارج از آمریکا در حال اکران خواهد ماند. این فیلم در هفته پیش رتبه اول فیلم‌های اکران شده در کشورهای ایتالیا و نیوزلند را به دست آورده بود.

سد آدام فاگلسون (Said Adam Fogelson) عضو هیئت مدیره کمپانی STXfilms دراین‌باره گفت:

فیلم Greenland در همه جای دنیا موفقیت‌آمیز بوده است بنابراین ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا این فیلم را به‌ صورت اینترنتی به مخاطبین آمریکایی نیز نشان دهیم.

تصمیم مبنی بر انتشار این فیلم به صورتی اینترنتی ناشی از وضعیت نامعلوم سینماهای آمریکا است، چرا که اکثر سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک همچنان بسته هستند. شبکه HBO برای پخش این فیلم در پلتفرم استریمی خود مبلغ ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار را به کمپانی STXfilms پرداخت کرده است.

فیلم STXfilms داستان تلاش خانواده‌ای برای نجات از شهاب‌سنگی سیاره نابود کن که در راه برخورد به زمین است را روایت می‌کند. جرارد باتلر در نقش جان گرتی و مورنا باکارین (Morena Baccarin) همسر دلسرد شده او در نقش الیسون و پسر جوانشان با نام ناتان تصمیم به سفر خطرناکی جهت پیدا کردن پناهگاهی را می‌گیرند. در میان این اخبار وحشتناک مبنی بر نابود شدن بسیاری از شهرها به علت اصابت تکه‌های این شهاب‌سنگ، این خانواده بدترین و بهترین تجربه‌های برخورد با مردم را در حین این سفر تجربه می‌کنند. همان‌طور که شماره معکوس به وجود آمدن آخرالزمان جهانی به صفر نزدیک می‌شود سفر آن‌ها بوی ناامیدی می‌گیرد و آن‌ها در دقایقی پایانی در حال تلاش برای پیدا کردن محلی امن هستند.

بازیگران دیگری که در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد عبارت‌اند از:

دیوید دنمان (David Denman)، هوپ دیویس (Hope Davis)، راجر دیل فلوید (Roger Dale Floyd)، اندرو بچلو (Andrew Bachelor)، مرین دانجی (Merrin Dungey) به همراه هولت مک‌کالانی (Holt McCallany) و اسکات گلن (Scott Glenn).

کریس اسپارلینگ فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است و ریک رومن وو (Ric Roman Waugh) نیز این فیلم را کارگردانی کرده است. تهیه‌کنندگان نیز شامل باسیل ایوانک (Basil Iwanyk)، سباستین ریبود (Sèbastian Raybaud)، جرارد باتلر و الن سیگل (Alan Siegel) می‌باشند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.