تریلر فصل چهارم سریال The Crown منتشر شد

14 October 2020 - 13:00

کمپین تبلیغاتی بادقت راه‌اندازی‌شده نتلفیکس برای سریال The Crown روز سه‌شنبه بعد از انتشار جدیدترین تریلر درام سلطنتی، با اشاره به فصل ۴ سریال رسما به کار خود ادامه داد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

صدایی شنیده می‌شود که می‌گوید: این ها چیزهایی هستند که افسانه‌ها از آن‌ها ساخته می‌شوند. یک شاهدخت و شاهزاده در روز عروسی. اما افسانه‌ها معمولا در این مرحله، با جمله‌ای ساده‌ خاتمه می‌یابند “آن‌ها برای همیشه با خوشحالی زندگی کردند”.

البته همه ما می‌دانیم که اتحادیه پرنس چارلز و پرنسس دایانا به طرز غم‌انگیزی به پایان رسید و بر اساس قضاوت تریلر فصل چهارم سریال The Crown، کمپانی Left Bank Pictures بعید است که در به تصویر کشیدن این روند گره‌گشایی کند.

در یک نگاه اجمالی، می‌بینیم چارلز، با بازی جاش اوکانر (Josh O’Connor)، در حال مشاجره با همسرش است. در سمت دیگر، تنها رقصیدن دایانا، با بازی بازیگر تازه‌وارد یعنی اما کورین (Emma Corrin)، به تصویر کشیده شده است.

این تریلر همچنین نگاهی به پرنسس مارگارت رنج کشیده، با بازی هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter)، و خبر از مرگی در خانواده دارد. همچنین در تریلر مارگارت تاچر، با بازی جیلین اندرسون (Gillian Anderson)، دیده می‌شود که در برابر ملکه، با بازی اولیویا کلمن (Olivia Colman)، تعظیم می‌کند.

این سریال ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) منتشر خواهد شد. تریلر آن را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.