سیا فیلم Music را با بازی کیت هادسون می‌سازد

14 October 2020 - 14:00

استودیو HanWay Films فروش بین المللی فیلم جدید Music که نامزد چند جایزه گرمی شده و سیا (Sia) آن را کارگردانی می‌کند، را برعهده دارد. کیت هادسون (Kate Husdon)، لسلی ادوم جونیور (Leslie Odom Jr)، و سیا-پروتگ مدی زیگلر (Sia-protégé Maddie Ziegler) بازیگران این فیلم هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هادسون نقش ژو را بازی می‌کند، فردی که مستقل از خانواده است و ناگهان خود را تنها سرپرست خواهر ناتنی‌اش Music (موزیک با بازی زیگلر دختر نوجوانِ اوتیسمی است که کل دنیایش مادربزرگش بوده و مسائلی وجود دارند که گرما و قابلیت اعتماد او را زیر سوال برده‌اند) می‌بیند. ژو به ندرت از خودش مراقبت می‌کند و درگیر مسئولیت‌های جدید خواهرش می‌شود.

سیا و دالاس کلیتون (Dallas Clayton) فیلم نامه این اثر را نوشته‌اند که برگرفته از داستان کوتاهی از سیا است و تک آهنگ موفق Together را نشان می‌دهد که اوایل امسال توسط استودیو Monkey Puzzle/Atlantic Records منتشر شد و ده تا از ترک‌های جدید آهنگ‌های او را بازیگران می‌خوانند.

مری کی پلیس (Mary Kay Place)، جولیت لوییس (Juliette Lewis)، بن شوارتز (Ben Schwartz) و هکتور الیزوندو (Hector Elizondo) بازیگران این فیلم هستند.

سیا و وینسنت لندی (Vincent Landay) و جاناتان دنیل (Jonathan Daniel) از Crush Music به همراه لن بلاوانتیک (Len Blavatnik)، دنی کوهن (Danny Cohen)، جولی گرینوالد (Julie Greenwald)، کریگ کالمن (Craig Kallman) و ویل ویسک (Will Weiske) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

رایان هفینگتون (Ryan Heffington) فیلمبردار، مت چس (Matt Chesse) تدوینگر و جنل کراشو (Janelle Croshaw) سوپروایزر جلوه‌های ویژه است و لبریتث (Labrinth) مسئول ساخت چندین آهنگ است.

قرارداد فروش را پیتر واتسون (Peter Watson)، مدیر HanWay Films و Recorded Picture Company بسته‌ و CAA Media سرمایه گذار فیلم است.

گبریل استوارت (Gabrielle Stewart) از HaWay Films گفته:

فیلم Music سیا انتظارات را برآورده ساخته و او از موزیک اصلی خود استفاده کرده تا واقعیت شخصیت اصلی فیلم را نشان دهد که توسط مدی زیگلر بااستعداد بازی می‌شود و برای مخاطبین بین المللی جذاب است. سیا با هر سه بازیگر اصلی تمرین کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.