واکین فینیکس نقش ناپلئون را در فیلم Kitbag ساخته ریدلی اسکات بازی خواهد کرد

15 October 2020 - 00:00

ریدلی اسکات (Ridley Scott) برای ساخت فیلم Kitbag «کوله‌پشتی» با واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) همکاری خواهد کرد. ستاره برنده جایزه اسکار فیلم Joker «جوکر» در این فیلم نقش امپراطور ناپلئون رهبر ارتش فرانسه را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم توسط استودیوی قرن بیستم ساخته خواهد شد که کمپانی اسکات فری با آن قرارداد دارد. اسکات امروز فیلمبرداری فیلم The Last Duel «آخرین دوئل» را در ایرلند برای این استودیو به پایان رساند. دیوید اسکارپا (David Scarpa) که فیلمنامه All the Money in the World «تمام پول دنیا» به کارگردانی اسکات را نوشته در حال کار روی فیلمنامه این داستان حماسی درباره ناپلئون است.

عنوان فیلم از این جمله گرفته شده‌ است: در کوله‌پشتی هر سربازی یک عصای ژنرالی مخفی شده است. این فیلم نگاهی اریجینال و شخصی به سرگذشت ناپلئون و تبدیل سریع و ظالمانه‌اش به امپراطور دارد، که از دیدگاه رابطه خاص او با همسرش جوزفین روایت می‌شود. هدف این فیلم به تصویر کشیدن نبردهای مشهور ناپلئون، جاه‌طلبی بیرحمانه او و ذهن استراتژیکش به عنوان یک رهبر نظامی فوق‌العاده است.

با اینکه بحران کرونا تقریبا تولید بیشتر آثار سینمایی و تلویزیونی را دچار مشکل کرده، اسکات تقویم کاری شلوغی پیش روی خودش دارد. این فیلمساز در ماه مارس آینده تولید فیلم Gucci «گوچی» را در ایتالیا آغاز خواهد کرد. لیدی گاگا (Lady Gaga)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، ال پاچینو (Al Pacino)، آدام درایور (Adam Driver) و جرد لتو (Jared Leto) بازیگران اصلی این فیلم هستند.

منبع:‌ Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.