لئوناردو دی‌کاپریو، تیموتی شالامی و مریل استریپ به فیلم Don’t Look Up پیوستند

15 October 2020 - 09:00

نتفلیکس و آدام مک‌کی (Adam McKay) گروه بازیگران درجه یکی برای فیلم Don’t Look Up انتخاب کرده‌اند. لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، جونا هیل (Jonah Hill)، تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) آریانا گرانده (Ariana Grande)، متیو پری (Matthew Perry) و مریل استریپ (Meryl Streep) در این فیلم پرستاره به جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) خواهند پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه شایعاتی مبنی بر حضور بقیه این بازیگران در فیلم مطرح شده بود، اما دی‌کاپریو از مدتی پیش در حال بررسی این مسئله بود که آیا می‎تواند همزمان در این فیلم و ساخته جدید مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) یعنی Killers of the Flower Moon بازی کند یا خیر. دی‎کاپریو از معدود ستارگان هالیوود است که تاکنون در فیلمی ساخته نتفلیکس حضور نداشته است. حالا که اکران فیلم‌ها در سینماها در هاله ابهام قرار گرفته، این بازیگر برنده اسکار قرار است در دو فیلم ساخته سرویس‌های استریم بازی کند، چون اپل هم تولیدکننده فیلم Killers of the Flower Moon است.

فیلم Don’t Look Up درباره دو ستاره‌شناس آماتور است که در یک تور رسانه‌ای تلاش می‎کنند به بشریت هشدار دهند سیارکی در حال نزدیک شدن به زمین است که آن را نابود خواهد کرد.

با توجه به حضور این بازیگران بزرگ در فیلم Don’t Look Up، احتمال اکران آن در سینماها خیلی زیاد است، چون پارامونت هم انتشار جهانی فیلم Killers of the Flower Moon را برعهده گرفته است.

منبع:‌ Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.