آمازون حق پخش قسمت دوم فیلم Coming to America را به دست آورد

15 October 2020 - 10:30

این فیلم که قرار است در اواسط ماه دسامبر امسال (آذر ماه) در سینماها اکران شود، دوباره شاهد بازگشت ادی مورفی (Eddie Murphy) در نقش شاهزاده اکیم خواهیم بود. احتمال دارد که فیلم Coming 2 America در آمازون هم منتشر شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم در حال مذاکره برای انتقال از کمپانی پارامونت به کمپانی آمازون که تمرکز آن‌ها در پخش محتوای اینترنتی قرار دارد است. هنوز مذاکره این فیلم برای انتقال آن به آمازون قطعی نشده است ولی قبلاً هم این دو کمپانی برای فیلم Without Remorse مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan) مذاکره موفقت آمیزی را داشته‌اند.

Paramount از صحبت در مورد این قرارداد امتناع کرده است و آمازون هم برای صحبت دراین‌باره در دسترس نبوده است.

فیلم Coming 2 America جدیدترین فیلمی است که به علت وضعیت فعلی سینماها (شیوع ویروس کرونا) هم قرار است در سینماها و هم به صورت اینترنتی منتشر شود. پیش از این نیز کمپانی پارامونت فیلم‌ خود با نام Trial of the Chicago 7 و فیلم رمانتیک و کمدی The Lovebirds را طی قراردادی به نتفلیکس فروخته بود. علاوه بر پارامونت کمپانی برادران وارنر نیز طی قراردادی امتیاز پخش فیلم درام جنگ جهانی دوم خود را با نام Greyhound به کمپانی اپل و فیلم Clouds خود را نیز به کمپانی دیزنی پلاس فروخته بوده است.

در فیلم Coming 2 America که برای پخش در اواسط ماه دسامبر در سینماها برنامه‌ریزی شده است، شاهد بازگشت ادی مورفی در نقش شاهزاده اکیم هستیم که او حالا تبدیل به پادشاه شده و اکنون کشف می‌کند که او پسر باهوش خیابانی با نام لاول را در آمریکا دارد که تا حالا هرگز فکرش را هم نمی‌کرده که پسری داشته باشد. او برای احترام به خواسته پدرش در بستر مرگ او مبنی بر معرفی کردن پسرش به عنوان شاهزاده جدید بار دیگر به آمریکا سفر می‌کند.

بازیگران این فیلم شامل وسلی اسنایپس (Wesley Snipes)، لسلی جونز (Leslie Jones)، کیکی لین (KiKi Layne)، آرسنیو هال (Arsenio Hall)، جیمز ارل جونز (James Earl Jones) و شری هیدلی (Shari Headley) می‌باشند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.