فیلم ماتریکس ۴ صنعت سینمایی را دوباره تغییر خواهد داد

15 October 2020 - 10:00

چندین سال پیش که قسمت اول فیلم ماتریکس اکران شد، این فیلم توانست که با اکرانش به طور اساسی فیلم‌های اکشن را دوباره طراحی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Matrix 4 که قرار است در ماه دسامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰) اکران شود، همانند فیلم اول این سری قرار است چشم‌انداز صنعت سینمایی را دوباره تغییر دهد.

یکی از بازیگران این فیلم با نام جسیکا هنویک (Jessica Henwick) در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت ComicBook.com گفت:

در سر صحنه فیلم‌برداری قطعاً لحظه‌هایی وجود داشت که من و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) با تعجب به یکدیگر نگاه می‌کردیم. بله، لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) (کارگردان این فیلم) کارهای بسیار جالبی را در سطح فنی در این فیلم انجام می‌دهد دقیقاً مثل استایلی که او قبلاً برای فیلم‌های قبلی این سری به وجود آورده بود. من فکر می‌کنم که او صنعت سینمایی را دوباره با این فیلم تغییر خواهد داد. یکی سری تجهیزات و دوربین‌هایی در صحنه فیلم‌برداری وجود دارند که من تا حالا آن‌ها را ندیده‌ام. این تمام چیزی است که دراین‌باره می‌توانم بگویم.

بس از واکنش کم‌رنگ و بی‌رمق نسبت به فیلم‌های The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions بسیار خوب است دوباره ماتریکس جدیدی را خواهیم دید. شاید این قسمت از ماتریکس یکی از بهترین قسمت‌های این سری باشد.

بازیگرانی که برای بازی در فیلم ماتریکس ۴ بازخواهند گشت شامل کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) و جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) می‌باشند که دوباره نقش‌های Trinity،Neo و Niobe را بازی خواهند کرد. این فیلم نیز شامل بازیگران جدیدی از جمله پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، نیل پاتریک هریس، توبی اونومر (Toby Onwumere) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) که شایعه شده نقش Morpheus جوان را بازی خواهد کرد است. اخیراً مشخص شده که اگر برنامه ساخت این فیلم طبق برنامه‌ریزی پیش برود لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) ممکن است برای بازی در نقش شرور داستان با نام Merovingian دوباره بازگردد.

طرح و داستان قسمت چهارم سری فیلم‌های ماتریکس هنوز اعلام نشده و با توجه به پایان فیلم The Matrix Revolutions که در سال ۲۰۰۳ به نمایش درآمد به نظر نمی‌رسد داستان این فیلم جواب سر راستی داشته باشد.

سه فیلم قبلی این فرنچایز با نام‌های The Matrix در سال ۱۹۹۹، The Matrix Reloaded سال ۲۰۰۳ و The Matrix Revolutions سال ۲۰۰۳ مبلغی بیش از ۱.۶ میلیارد دلار را در باکس آفیس جهانی به دست آوردند و تبدیل به ۱۰ تا از پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکا در همان سال شدند. The Matrix Revolutions نیز اولین فیلمی بود که در همه کشورها در سر ساعتی یکسان اکران شد.

فیلم ماتریکس ۴ که در ابتدا قرار بود که در ۲۱ ماه مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) اکران شود به علت ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان و شرایط فعلی مربوط به آن اکرانش به تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ موکول شده است.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.