مایکل سی هال دوباره با سریال Dexter برخواهد گشت

15 October 2020 - 11:30

قاتل زنجیره‌ای موردعلاقه آمریکا دوباره به شبکه شوتایم برخواهد گشت، که سفارش ساخت مینی سریال ۱۰ قسمتی از Dexter «دکستر» را با حضور مایکل سی هال (Michael C. Hall) صادر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) دوباره به عنوان شورانر بازخواهد گشت، و تولید این مینی‌سریال از اوایل سال آینده آغاز می‌شود و احتمالا در پاییز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. هنوز حضور بازیگران نقش مکمل تایید نشده، اما با توجه به سرنوشت نهایی خواهر دکستر، دبورا مورگان، بعید به نظر می‌رسد جنیفر کارپنتر (Jennifer Carpenter) در این مینی‌سریال برگردد، مگر اینکه شاهد فلش‌بک‌هایی با حضور او باشیم. با این حال، احتمال بازگشت شخصیت هانا با بازی ایوان استراهاوسکی (Yvonne Strahovski) وجود دارد، چون او در پایان سریال اصلی در حال بزرگ کردن هریسون پسر دکستر بود، که قطعا پس از پایان سریال اصلی در سال ۲۰۱۳ بزرگ شده است.

سریال اصلی هشت فصلی دکستر از پاییز ۲۰۰۶ تا پاییز ۲۰۱۳ پخش شد. هال نقش دکستر مورگان، متخصص صحنه‌های جرم در اداره پلیس میامی را بازی می‌کرد که شب‌ها به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل می‌شد.

هال نامزد شش جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، که پنج نامزدی آخرش در سال‌های متوالی برای بازی در سریال Dexter بود. او همچنین پنج بار نامزد جایزه گلدن گلوب و شش بار نامزد جایزه انجمن بازیگران شد که هردو را در سال ۲۰۱۰ به دست آورد. او همچنین به خاطر بازی در سریال Six Feet Under محصول HBO نامزد جایزه امی شد.

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.