سونی شایعات اخیر Spider-Man 3 را تأیید نکرد

16 October 2020 - 22:00

کمپانی Sony Pictures شایعات حول فیلم Spider-Man 3 مبنی بر حضور بازیگران پیشین نقش پیتر پارکر یعنی توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در این فیلم را تأیید نکرد. مگوایر نقش این ابرقهرمان را در سه‌گانه فیلم‌های مرد-عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi) و اندرو گارفیلد این نقش را در ریبوت این فرانچایز به نام The Amazing Spider-Man محصول ۲۰۱۲ ایفا کرده بودند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس‌ازآنکه دومین حضور گارفیلد در قامت پیتر پارکر در عنوان The Amazing Spider-Man 2 مطابق انتظاراتی که از آن به وجود آمده بود پیش نرفت، سونی خیلی زود قراردادی با Marvel Studios برای حضور و معرفی اسپایدی در دنیای سینمایی مارول با نقش‌آفرینی تام هالند به امضا رساند.

هالند تاکنون در چند عنوان گروهی نظیر «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) و دو فیلم انفرادی «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) و «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) به ایفای این نقش پرداخته و قرار است تا مجدداً با این نقش در سومین اثر از این سری فیلم‌ها در قامت پیتر پارکر بازگردد. در هفته‌های اخیر، خبرهایی از فرآیند انتخاب بازیگران این فیلم نیز منتشرشده بود که طی آن بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) برای بازی در نقش دکتر استرنج رسماً به فیلم مذکور پیوسته است. اما در تازه‌ترین و شوکه‌کننده‌ترین خبر منتشرشده از فیلم بدون عنوان Spider-Man 3، مارول و سونی جیمی فاکس (Jamie Foxx) را برای ایفای نقش مجدد الکترو از فیلم The Amazing Spider-Man 2 در این اثر بازگردانده‌اند. همین مسئله باعث شد تا بازار شایعات بازگشتن دیگر بازیگران سری فیلم‌های مرد-عنکبوتی شگفت‌انگیز و مرد-عنکبوتی ریمی ازجمله خود کسانی لباس این ابرقهرمان تار-تننده را پیش‌تر بر تن کرده بودند، رونق زیادی پیدا کند.

این هفته شایعاتی در فضای مجازی منتشرشده بود که بر اساس آن گفته‌شده بود، مگوایر و گارفیلد یا در حال مذاکره برای ایفای نقش پیتر پارکر در فیلم سوم مرد-عنکبوتی محصول مشترک مارول و سونی هستند و یا قراردادشان به‌صورت قطعی منعقدشده است. بااین‌حال، طی بیانیه‌ای در ET Canada، یک نماینده از کمپانی سونی پیکچرز گفت:

آن شایعات حول فرآیند انتخاب بازیگر تأیید نشده هستند.

این استودیو همیشه به شایعات فرآیند انتخاب بازیگران واکنش نشان نمی‌دهد، اما در این مورد، سونی از امکان حقیقت داشتن شایعات کنونی حول مگوایر و گارفیلد کاسته است.

بیانیه‌ی سونی به‌طور واضح انتخاب این بازیگران را تأیید نکرد بنابراین اگر کسی شایعاتی حول حضور آن‌ها در سومین قسمت از مرد-عنکبوتی جدید منتشر کرد نباید آن را زیاد جدی گرفت. البته که این بیانیه امکان حقیقت داشتن این شایعات را نیز به‌طور کامل از میان نبرده است. طبق این بیانیه خبر پیوستن یا تلاش سونی برای بازگرداندن مگوایر و گارفیلد درواقع نه تأیید و نه تکذیب شده است و این امکان نیز وجود دارد که حتی در صورت رسمی شدن قرارداد این دو بازیگر برای حضور در فیلم مذکور، نقش‌آفرینی آن‌ها تا زمان اکران این فیلم برای سورپرایز بینندگان به‌صورت یک راز باقی بماند.

 منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.