بازسازی فیلم The Others توسط یونیورسال پیکچرز ساخته می‌شود

16 October 2020 - 12:30

فیلم کلاسیک ترسناک نیکول کیدمن (Nicole Kidman) با نام The Others که در سال ۲۰۰۱ پخش شد قرار است بازسازی شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گفته‌ها، Universal Pictures با همکاری Sentient Entertainment می‌خواهند بازسازی از فیلم The Others کارگردانی شده توسط الخاندرو امینبار (Alejandro Amenabar) را در قالب فیلم جدیدی انجام دهند.

در شرایط رقابتی حال حاضر، یونیورسال حقوق مربوط به این فیلم را از کمپانی Sentient Entertainment در اختیار گرفته است. در پی اخباری که در ماه آوریل منتشر شد، Sentient Entertainment اختیار حقوق مربوط به ساخت بازسازی از این فیلم را در طی شرایط رقابتی شدیدی از کمپانی‌های FilmSharks متعلق به The Remake Co و VideoMercury به دست آورده است. Sentient Entertainment قراردادی را نیز برای به دست آوردن حقوق مربوط به بازسازی از این فیلم با گیدو رود (Guido Rud) مدیرعامل FilmSharks و رئیس باشگاه فوتبال اروپایی اتلتیکو مادرید انریکه سرزو (Enrique Cerezo) که کمپانی Video Mercury نیز متعلق به اوست امضا کرده است.

رنه تب (Renee Tab) و کریستوفر تافین (Christopher Tuffin) از کمپانی Sentient Entertainment به همراه لوکاس آکوسکین از کمپانی Aliwen Entertainment این فیلم را تولید خواهند کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل انریکه سرزو، مایکل میلر (Michael Miller) و جینی میلر (Jeeny Miller) می‌باشند. سارا اسکات (Sara Scott) از کمپانی SVP Production نیز از طرف یونیورسال بر ساخت این پروژه نظارت خواهد کرد.

فیلم اصلی که در سال ۲۰۰۱ و با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن اکران شد به سرعت توانست تبدیل به یکی از فیلم‌های موفق تابستان آن سال با فروشی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان باشد؛ مانند فیلم The Sixth Sense، این فیلم نه تنها برای ترساندن مخاطبین مشهور شد بلکه با پایان پیچیده خود یکی از بهترین پایان‌های فیلم را در طول تاریخ نیز شامل می‌شد.

هنوز مشخص نیست که چه مقدار از داستان فیلم اصلی را در بازسازی آن استفاده خواهند کرد.

از دیگر فیلم‌های آینده کمپانی Sentient Entertainment می‌توان فیلم Losing Clementine با نقش‌آفرینی جسیکا چستین (Jessica Chastain) و ادگار رامیرز (Edgar Ramirez)، فیلم اکشن دلهره‌آور Alphas با نقش‌آفرینی سم ورثینگتون (Sam Worthington) و فیلم دلهره‌آوری با عنوانی نامعلوم با کارگردانی پی‌یر مورل (Pierre Morel) کارگردان فیلم Taken برای پخش در نتفلیکس را نام برد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.