تصویر جدید فیلم Logan نشان دهنده‌ی کالیبان است

26 December 2016 - 09:00

فیلم Logan «لوگان» آخرین ایفای نقش هیو جکمن (Hugh Jackman) در مجموعه فیلم X-Men «مردان ایکس» خواهد بود. به تازگی تصویر جدید از شخصیت منفی فیلم، کالیبان (Caliban)، منتشر شده است که به جای پاسخ دادن به سوالات ایجاد شده؛ فقط سوالات بشتری ایجاد کرده است. یکی از چیزهایی که از آن اطلاع داریم این است که استیون مرچنت (Stephen Merchant) قرار است نقش کالیبان را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

c0ql7u2wqaaohwx

این عکس به ما این اجازه را می‌دهد که نگاهی از نزدیگ به ظاهر ایم شخصیت داشته باشیم، ولی از آن جایی که بیشتر صورت شخصیت پوشیده شده است نمی‌توانیم به خوبی قیافه‌اش را ببینیم و با وجود داشتن عینک، حتی دید ما از تصاویر قبلی نیز کمتر است. هنوز معلوم نیست که چگونه کالیبان در داستان جا می‌گیرد، ولی با توجه به  X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان»، کالیبان توانایی این را دارد که جهش یافته‌های دیگر را احساس کند. از آنجایی هم که ولورین در حال محافظت از X-23 است، پس کالیبان هم باید به دنبال  X-23 باشد. البته در این نقطه و با توجه به اطلاعاتی که از فیلم وجود دارند این حدس را همه می‌توانند برنند. Logan در آینده رخ خواهد داد؛ جایی که بیشتر انسان‌های جهش یافته کشته شده‌اند؛ پس شاید پیدا کردن یک انسان‌ جهش یافته‌ی جدید چیز عجیبی باشد که همه به دنبالش هستند.

همان طور که در بالا گفته شد نقش کالیبان توسط کمدینی مشهور به نام استیونن مرچنت بازی می‌شود. شاید این انتخاب خیلی عجیب باشد، ولی شاید کمی کمدی و طنز چیزی باشد که فضای تاریک و سنگین فیلم را متعدال خواهد کرد. تریلری که از فیلم نمایش داده شده، نشان دهنده‌ی آن بود که فیلم لوگان قرار است یکی از تاریک‌ترین و سنگین‌ترین فیلم‌های مجموعه‌ی مردان ایکس باشد. البته نیازی نسیت که استیونن مرچنت نقشی کمدی بازی و او می‌تواند مانند هر بازیگر دیگری در موقعی که لازم است، ایفای نقشی جدی داشته باشد.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.