کارگردان Brightburn فیلم Night Books را بازی کریستن ریتر می‌سازد

16 October 2020 - 12:00

بازیگرانی که در فیلم خانوادگی Night Books محصول نتفلیکس نقش‌آفرینی خواهند کرد شامل کریستن ریتر (Krysten Ritter) بازیگر سریال Jessica Jones، وینسلو فگلی (Winslow Fegley)، لیدیا جوت (Lidya Jewett) می‌باشند. دیوید یارووسکی (David Yarovesky) نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سم ریمی (Sam Raimi) و رابرت تاپرت (Robert Tapert) این فیلم را از طریق کمپانی Ghost House Pictures به همراه میسون نوویک (Mason Novick) و میشل نودسن (Michelle Knudsen) از کمپانی MXN Entertainments تولید خواهند کرد.

داستان این فیلم که بر اساس کتاب ترسناک و فانتزی نوشته شده برای بچه‌ها که توسط نویسنده مشهور جی. ای. وایت (J.A. White) نوشته شده است شامل پسری با نام الکس (با بازی وینسلو فگلی) است که غرق داستان‌های ترسناک می‌شود و او توسط جادوگر شریر جوانی (با بازی کریستن ریتر) در آپارتمان امروزی در نیویورک زندانی می‌شود. او در آنجا با یاسمین (با بازی لیدیا جوت) ملاقات می‌کند که او هم در آنجا نیز زندانی شده و الکس درمی‌یابد که برای زنده ماندن باید هر شب داستان ترسناکی را تعریف کند.

میکی داتری (Mikki Daughtry) و توبیاس ایکونیس وظیفه نوشتن اقتباسی از این کتاب را بر عهده دارند. رومل آدام (Romel Adam) از کمپانی Ghost House Pictures به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و تریسی کوپولسکی از کمپانی MXN Entertainments به عنوان دستیار تهیه‌کننده در تولید این فیلم نقش خواهند داشت.

دیوید یارووسکی ابتدا با فیلم ترسناک The Hive وارد عرصه کارگردانی شد سپس او در ادامه فیلم Brightburn را کارگردانی کرد. فیلم Brightburn، او را به خاطر استایل ترسناک خود در نحوه گفتن داستان پیدایش ابرقهرمان‌ها مشهور کرد.

کریستن ریتر پس از بازی در سریال Jessica Jones مارول در نتفلیکس رابطه محکمی را با نتفلیکس ایجاد کرد. از دیگر کارهای او می‌توان فیلم Big Eyes و کمدی Don’t Trust the B in Apartment 23 را نام برد.

وینسلو فگلی بیشتر با بازی در نقش اصلی فیلم Timmy Failure: Mistakes Were Made شناخته شده است. از دیگر کارهای او نیز می‌توان فیلم Feel the Beat و سریال Good Girls را نام برد.

فیلم Nightbooks به جمع فیلم‌های در حال رشد لایو اکشن خانوادگی نتفلیکس که شامل نوجوان‌ها و بچه‌ها است می‌شود از جمله فیلم آینده آن‌ها با نام A Babysitter’s Guide to Monster با کارگردانی راشل تالالی (Rachel Talalay) و نقش‌آفرینی تامارا اسمارت (Tamara Smart) و اوونا لارنس (Oona Lawrence)، فیلم‌های پخش شده اخیر از جمله فیلم The Sleepover با کارگردانی تریش سی (Trish Sie) و نقش‌آفرینی سیدی استنلی (Sadie Stanley) و مکسول سیمکینز (Maxwell Simkins)، فیلم Feel the Beat با کارگردانی الیسا داون (Elissa Down) و نقش‌آفرینی سوفیا کارسون (Sofia Carson)، فیلم کمدی پخش شده در سال ۲۰۱۹ با نام Tall Girl و با کارگردانی نینژا استوارت (Nzingha Stewart) و با نقش‌آفرینی آوا میشل (Ava Michelle). از دیگر فیلم‌های آینده نتفلیکس در این ژانر نیز می‌توان فیلم Finding Ohana با کارگردانی جود ونگ (Jude Weng) و فیلم A Week Away با کارگردانی رومن وایت (Roman White) را نام برد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.