تاتیانا مازلانی حضورش در سریال مارولی She-Hulk را انکار کرد

16 October 2020 - 20:30

تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) گزارش‌ها مبنی بر حضورش در سریال مارولی She-Hulk «شی-هالک» محصول دیزنی‌پلاس را انکار کرد. تقریبا همیشه شاهد حضور یک هالک در دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم و در فاز چهارم یک هالک جدید معرفی می‌شود. جنیفر والترز ملقب به شی-هالک طی سال‌های آینده در سریال مخصوص خودش معرفی خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طی چند ماه گذشته، مارول گام‌های مهمی برای توسعه She-Hulk برداشته تا تولیدش را قبل از پایان سال ۲۰۲۰ آغاز کند. کت کویرو (Kat Coiro) برای کارگردانی این سریال انتخاب شد و راه را برای معرفی بازیگر اصلی آن هموار کرد. کمی پس از آن گزارش شد که تاتیانا مازلانی، ستاره سریال Orphan Black نقش شی-هالک را در MCU بازی خواهد کرد. این اخبار طرفداران بسیاری را هیجان‌زده کرد و شاهد فن‌آرت‌های زیادی بودیم که در آن‌ها مازلانی در نقش شی-هالک تصور شده بود. اما طبق گفته مازلانی، این گزارشات درباره پیوستن او به دنیای سینمایی مارول واقعیت ندارند. او در این باره گفته:

این واقعیت نداره. من قبلا برای حضور توی این پروژه‌ها مذاکره داشتم و حالا رسانه‌ها ازش باخبر شدن، اما متاسفانه این حقیقت نداره.

این غیر معمول نیست که بازیگران آثار ابرقهرمانی حضورشان در چنین آثاری را انکار کنند، مخصوصا وقتی درباره MCU صحبت می‌کنیم. پال راد (Paul Rudd) مدام حضورش در نقش مرد مورچه‌ای را انکار کرد و در نهایت این نقش را بازی کرد. اعضای MCU معمولا اجازه ندارند تا زمانی که مارول اجازه نداده درباره نقش خود صحبت کنند و مازلانی هم همین کار را کرده است.

شاید دلیل انکار این اخبار درباره حضور مازلانی در این سریال توسط او چنین چیزی باشد، اما این احتمال هم وجود دارد که مذاکراتش با مارول نتیجه نداشته، و مارول هنوز در تلاش برای پیدا کردن بازیگر شی-هالک است. امیدواریم اینطور نباشد، چون مازلانی بهترین گزینه برای بازی در نقش شی-هالک در MCU است. البته مارک رافلو هم پس از انتشار اخبار پیرامون پیوستن مازلانی به دنیای سینمایی مارول، به او تبریک گفته بود.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.