تریلر فیلم The Empty Man منتشر شد

16 October 2020 - 23:00

استودیوی قرن بیستم تریلر رسمی فیلم ترسناک The Empty Man که اقتباسی از مجموعه محبوب رمان‌های گرافیکی فراطبیعی به همین نام است را منتشر کرد. انتظار می‌رود این فیلم با بازی درخشان جیمز بج دیل (James Badge Dale) ۲۳ اکتبر (۲ آبان) در سینما‌ها اکران شود. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بعد از این که گروهی از نوجوانان در شهر کوچکی در غرب میانه به طرز مرموزی ناپدید شدند، مردم محلی به این باور روی آوردند که گویی افسانه‌ای به نام The Empty Man (مرد تهی) عامل این اتفاقات است. همانطور که یک پلیس بازنشسته در حال تحقیق و تلاش است که برای این داستان‌ها دلیلی منطقی پیدا کند، موفق به کشف گروهی مخفی می‌شود که اقدام به احضار نوعی موجود ترسناک و فراانسانی می‌کنند و به زودی زندگی او و نزدیکانش در معرض خطر جدی قرار می‌گیرد.

فیلم The Empty Man شامل بازیگرانی از قبیل: جیمز بج دیل، با بازی در فیلم The Departed، مارین ایرلند (Marin Ireland)، پیش‌تر شناخته شده به خاطر بازی در سریال The Umbrella Academy، استفن روت (Stephen Root)، با کارنامه بازی در سریال Buffy the Vampire Slayer و فیلم Get Out، ران کانادا (Ron Canada)، با بازی در سریال Star Trek، رابرت آرمائو (Robert Aramayo)، بازیگر سریال معروف Game Of Thrones، جوئل کورتنی (Joel Courtney)، با بازی در فیلم Kissing Booth، و بالاخره ساشا فرولوو (Sasha Frolov) که اخیرا در فیلم Little Women بازی کرد، می‌شود.

این فیلم که بر اساس رمانی گرافیکی با همین نام، نوشته کالن بان (Cullen Bunn) ساخته شده است؛ قرار است کارگردانی و نوشتن نمایشنامه آن توسط دیوید پریر (David Prior) انجام شود. ساخت فیلم The Empty Man از سال ۲۰۱۶ آغاز شده و تهیه‌کنندگی آن را راس ریچی (Ross Richie) و استفن کریستی (Stephen Christy) بر عهده دارند.

تریلر این فیلم ترسناک و جذاب را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.