فیلم‌برداری فصل سوم سریال Titans آغاز شد

17 October 2020 - 12:00

بوریس موجسوسکی (Boris Mojsovski) فیلم‌بردار و کارگردان سریال Titans در پی پستی در اینستاگرام اعلام کرد که ساخت فصل سوم این سریال به صورت رسمی آغاز شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شروع ساخت فصل سوم این سریال پیش از این به علت شیوع ویروس کرونا تأخیر خورده بود. پس از اینکه ساخت فصل سوم آن در سال قبل تائید شد، قرار بود که فصل سوم آن امسال پخش شود. به تازگی اعلام شده است که فصل سوم این سریال به جای پخش در شبکه اینترنتی DC Universe در پلتفرم HBO Max پخش خواهد شد.

بازیگران فصل اول این سریال عبارت‌اند از:

برنتون توایتز (Brenton Thwaites) در نقش دیک گریسون/رابین، تیگن کرافت (Teagan Croft) در نقش ریون، آنا دیوپ (Anna Diop) در نقش کوریاند/استارفایر، آلن ریچسون (Alan Ritchson) و مینکا کلی (Minka Kelly) در نقش هاک و داو، برونو بیچیر (Bruno Bichir) در نقش دکتر نیلز کالدر و لیندزی گورت (Lindsey Gort) در نقش کارآگاه پلیس امی روهرباخ.

در فصل دوم این سریال نیز شاهد حضور بازیگران جدیدی از جمله جاشوا اورپین (Joshua Orpin) در نقش کانر کنت/سوپربوی، اسای مورالس (Esai Morales) در نقش دث‌استروک، چلا من (Chella Man) به عنوان پسر دث‌استروک با نام جریکو ویلسون، چلسی تی ژانگ (Chelsea T. Zhang) در نقش دختر دث‌استروک با نام روز ویلسون، ایان گلن (Iain Glen) در نقش بروس وین/بتمن، ناتالی گومد (Natalie Gumede) در نقش مرسی گریوز و درو وان اکر (Drew Van Acker) در نقش آکوالاد بودیم.

انتظار می‌رود که داستان فصل سوم این سریال در شهر گاتهام و با معرفی کاراکترهای باربارا گوردون، رد هود و مترسک جریان داشته باشد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال که توسط Weed Road Pictures و Berlanti Productions و با همکاری Warner Bros. Television ساخته شده است شامل آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman)، جف جانز (Geoff Johns)، گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و سارا شکتر (Sarah Schechter) می‌باشند.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.