سریال L.A.’s Finest پس از دو فصل کنسل شد

17 October 2020 - 11:30

کمپانی Spectrum سازنده این سریال تصمیم گرفته است که دستور ساخت فصل سوم این سریال را ندهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان سریال L.A.’s Finest انشعابی است از سری فیلم‌های Bad Boys که با نقش‌آفرینی گبریل یونیون (Gabrielle Union) و جسیکا آلبا (Jessica Alba) همراه بوده است.

تصمیم مبنی بر ادامه ندادن این سریال حدود یک ماه پس از اتمام پخش فصل دوم این سریال در پلتفرم آن‌ها اعلام شد. کمپانی Spectrum نظری درباره این کنسلی ارائه نکرده است.

فصل دوم این سریال در ابتدا قرار بود که در تاریخ ۸ ژوئن (۱۹ خرداد ماه) پخش شود که بعدها به علت کمک به اعتراضات ضد نژادپرستی علیه خشونت پلیس در آمریکا تاریخ پخش آن به ماه سپتامبر موکول شد. تمام ۱۳ قسمت فصل دوم این سریال یکجا منتشر شد در صورتی که فصل اول این سریال به صورت هفتگی پخش می‌شد.

فصل اول این سریال در حال حاضر در حال پخش در شبکه Fox است. میزان بینندگان این سریال با شروع خوبی همراه شده بود ولی به تدریج از تعداد بینندگان آن در حال کاسته شدن است.

سازندگان سریال L.A’s Finest شامل براندون مارگولیس (Brandon Margolis) و براندون سونیر (Brandon Sonnier) و Sony Pictures TV و Jerry Bruckheimer TV و ۲٫۰ Entertainment می‌باشند. دستور ساخت قسمت اول این سریال ابتدا توسط شبکه NBC‌ داده شده بود. پس از اینکه شبکه NBC از ادامه آن منصرف شد، استودیو Sony Pictures TV مکان جدیدی را برای پخش این سریال یعنی پلتفرم Spectrum برای پخش فصل اولش پیدا کرد. پخش فصل اول این سریال طوری موفقیت‌آمیز بود که منجر به ساخت فصل دومش شد.

این سریال داستان سی برنت (گبریل یونیون ) را روایت می‌کند که آخرین بار در شهر میامی امریکا در حال منحل کردن کارتل مواد مخدر دیده شده و او برای فرار از گذشته پیچیده‌اش تبدیل به کارآگاهی در اداره پلیس لس‌آنجلس می‌شود. همکار جدید او با نام نانسی مک کنا (جسیکا آلبا) که مادری است شاغل با گذشته‌ای به همان اندازه پیچیده، سید را مجبور به مواجهه شدن با این می‌کند که چگونه سبک زندگی او راز شخصیتی‌اش را پنهان می‌کند. با دستگیر کردن خطرناک‌ترین جنایتکاران لس‌آنجلس با دور زدن قانون و میزان سرعت مجاز، سید و نانسی تبدیل به قدرتی می‌شوند که نباید با آن‌ها درافتاد.

پم ویسی (Pam Veasey) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و دستیار مدیر سریال به همراه براندون مارگولیس و براندون سونیر در ساخت این سریال نقش داشته‌اند. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل گبریل یونیون، جسیکا آلبا، کمپانی Doug Belgrad و JBTV’s Bruckheimer، جاناتان لیتمن (Jonathan Littman)، کریستی آن رید (KristieAnne Reed) به همراه جف گاسپین (Jeff Gaspin) و جف مورون (Jeff Morrone) می‌باشند. آنتون کراپر (Anton Cropper) کارگردان شش قسمت فصل اول این سریال از جمله قسمت ابتدایی و قسمت پایانی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال نیز در ساخت آن نقش داشته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.