یکی از کاراکترهای اوریجینال سری، در فیلم War for the Planet of the Apes حضور خواهد داشت

25 December 2016 - 15:00

سومین فیلم از ریبوت سری فیلم‌های «سیاره میمون‌ها» داستان را دو سال بعد از اتفاقات فیلم Dawn of the Planet of the Apes «طلوع سیاره میمون‌ها» دنبال می‌کند، جایی که سزار و قبیله همنوعان او، در آستانه جنگ با ارتش انسان‌ها برای بقا قرار دارند. حال سزار تغییر کرده‌است، آماده جنگ است و همزاد پنداری‌اش با انسان‌ها در آستانه از بین رفتن قرار دارد. در آخرین تلاش برای نجات دادن همنوعان خود، سزار در ماموریتی باید رهبر ارتش انسان‌ها، کلنل با بازی وودی هرلسون را از بین ببرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در همین مسیر است که او با شخصیتی جوان آشنا می‌شود، دختر بچه‌ای به نام نوا (Nova) که تصویر او را می‌توانید در بالا مشاهده کنید. طبق گفته کارگردان فیلم، مت ریوز (Matt Reeves)، این نبرد صرفا مابین انسان‌ها و میمون‌ها نیست، بلکه سزار نیز در درون خود با چنین چالشی روبرو است. این دختر، یادآور علاقه او به انسان‌ها و همزادپنداری‌اش با آنها است.

طرفداران فیلم اوریجینال ۱۹۶۸ از هم اکنون می‌دانند که در مورد چه کسی صحبت می‌کنیم. لیندا هریسون (Linda Harrison) بازیگری بود که در فیلم‌های اوریجینال Planet of the Apes و Beneath the Planet of the Apes در نقش نُوا حضور داشت و EW می‌تواند این موضوع را تایید کند که نُوا در فیلم War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره میمون‌ها»، همان کاراکتری است که هریسون در گذشته آن را بازی کرده‌است.

War for the Planet of the Apes در تاریخ ۲۳ تیر سال آینده راهی سینماها خواهد شد.

منبع: EW

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.