شبکه HBO مینی سریالی درباره فضا می‌سازد

18 October 2020 - 14:00

شبکه HBO در حال ساخت مینی سریالی درباره افزایش SpaceX، کمپانی خصوصی ساخت راکت الون ماسک، است که آرزوی فضایی ایالت متحده را زنده می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مینی سریال توسط کمپانی Free Association در قالب ۶ قسمت ساخته خواهد شد و داستان ماسک است که تیمی از مهندسین را برای کار در جزیره دور افتاده Pacific جمع می‌کند، جاییکه آن‌ها اولین راکت سرنشین‌دار SpaceX را می‌سازند که Falcon 9 نامیده می‌شود که ۳۰ مه ۲۰۲۰ در مدار قرار می‌گیرد. SpaceX بخش بزرگی از رویای طولانی مدت یک کارآفرین میلیاردر است که می‌خواهد گونه‌های چندتایی از بشر بسازد.

داگ جانگ (Doug Jung) فیلم نامه این اثر را قلم می‌زند که برگرفته از کتاب Elon Musk: Tesla, SpaceX, and the Quest for a Fantastic Future نوشته اشلی وانس (Ashlee Vance) است که اولین بار سال ۲۰۱۷ چاپ شد. کمپانی ، رید کارولین (Reid Carolin) و پیتر کیرنان (Peter Kiernan) به همراه وانس و لن آماتو (Len Amato) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

ماموریت موفق SpaceX در تابستان گذشته با فرستادن تیم دو نفره داگ هرلی و باب بنکن با کپسول دراگون، بود که ۲ اوت بعد از ۲ ماه اقامت در ایستگاه فضایی بین المللی سالم به زمین بازگشتند.

پروژه SpaceX برای HBO مینی سریال موفقی مثل Watchman خواهد شد که ماه گذشته ۱۱ جایزه امی از جمله بهترین مینی سریال را برد و قبل از آن سریال چرنوبیل ۱۶ امی گرفت. مینی سریال Big Little Lies این شبکه سال ۲۰۱۷ نیز برنده جایزه امی شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.