مایکل جای وایت به فیلم The Commando پیوست

18 October 2020 - 14:30

مایکل جای وایت (Michael Jai White) بازیگر فیلم‌های The Spawn و Dark Knight نقش جیمز بیکر، مامور DEA که با تبهکاری مواجه می‌شود را در فیلم The Commando به کارگردانی آسیف اکبر (Asif Akbar) بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیکر PTSD داشته و بعد از یک ماموریت سخت به خانه باز می‌گردد و باید از خانواده‌اش در برابر خلافکاری که تازه از زندان آزاد شده و نوچه‌هایش که دنبال میلیون‌ها پول در خانه این مامور هستند، محافظت کند. میکی رورک (Mickey Rourke) نقش این تبهکار را ایفا می‌کند.

کوجی استیون ساکی (Koji Steven Sakai) فیلم‌نامه اصلی را براساس داستانی از ال براو (Al Bravo)، اکبر و ساکی نوشته است. الیاس آکسوم (Elias Axume) از کمپانی Premiere Entertainment Group فروش جهانی کار را برعهده داشته و تولیدکننده آن است. فیلم The Commando تولید مشترک Al Bravo Films, Little Nalu Pictures و Avail Entertainment است. کیمبرلی هینز (Kimberly Hines) تهیه کننده اجرایی کار است.

مایکل جای وایت در فیلم‌های Black Dynamite, Why Did I Get Married Too?, Undercover Brother 2, 2 Days in the Valley و Breakfast of Champions ایفای نقش کرده و در آثار تلویزیونی همچون Arrow, For Better or Worse و Wonderland حضور داشته است.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.