فاورو: فصل سوم مندلورین امسال فیلم‌برداری خواهد شد

18 October 2020 - 20:30

بااینکه دیزنی هنوز به‌طور رسمی سفارش ساخت فصل سوم سریال The Mandalorian را ارائه نکرده است، خالق و شورانر سریال جان فاورو (Jon Favreau) از اوایل سال جاری کار بر روی فیلم‌نامه‌ی فصل سوم را آغاز کرده بود. اخیراً، فاورو به Variety گفته است که فیلم‌برداری فصل سوم The Mandalorian تا قبل از پایان سال آغاز خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فاورو گفت:

ما با فرض بر اینکه قادر به‌پیش رفتن خواهیم بود، مشغول انجام کارها هستیم. درون مکان‌های کوچک هستیم و اغلب اوقات ماسک داریم. همچنین بسیاری از کارها دیجیتالی انجام می‌شوند بنابراین تیم ما به خوبی می‌توانند با پروتکل‌ها و شرایط لازم برای ازسرگیری پروژه‌ها خود را وفق دهند.

فاورو درباره‌ی شایعات حول فیلم Mandalorian اظهار کرد که فعلاً عجله‌ای برای ساخت آن ندارد.

فاورو گفت:

اما قطعاً نظر مثبتی راجع به آن داریم و برای دیدن آنکه داستان ما را به کجا خواهد برد مشتاق هستیم. تکنولوژی همیشه باعث به وجود آمدن فرصت‌هایی برای تعریف یک داستان به شیوه‌ای تازه می‌شود. دوره‌ی هیجان‌انگیزی برای انجام این کار است و از اینکه تکنولوژی امکان این را فراهم کرده که از راه دور قادر به‌کار کردن باشیم، بسیار قدردان هستم. بنابراین سعی می‌کنیم که کار خود را انجام دهیم و روبه‌جلو حرکت کنیم حتی باوجود چنین زمانی که همه را به چالش می‌کشد.

فصل دوم سریال «مندلورین» در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان) بر روی شبکه‌ی استریمی Disney+ در دسترس خواهد بود و قسمت‌های آن جمعه به جمعه منتشر خواهند شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.