سوچیل گومز به فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness پیوست

18 October 2020 - 22:00

سوچیل گومز (Xochitl Gomez) از سریال The Baby-Sitters Club پا به دنیای سینمایی مارول گذاشت. ما شنیدیم که گومز به فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness پیوسته است که در آن بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) بازگشته تا در نقش اصلی این فیلم به کارگردانی سمی ریمی (Sam Raimi) بازی کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

مارول (طبق معمول) نظری نداده است.

انتظار ‌می‌رود که بندیکت وانگ (Benedict Wong) و چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) نقش‌های خود را از فیلم اصلی به‌ترتیب به عنوان جادوگر وانگ همکار دکتر استرنج و رقیبی که بعدا تبدیل به دشمن دکتر استرنج شد، یعنی کارل موردو، تکرار کنند. الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) نیز برای تکرار نقش خود به عنوان اسکارلت ویچ، معروف به واندا ماکسیموف، در این فیلم حضور دارد و کوین فیگ (Kevin Feige)، رئیس استودیو مارول، گفته است: نقش او با کاراکتر سریال WandaVision از دیزنی پلاس که در ماه دسامبر آغاز خواهد شد، ارتباط خواهد داشت.

جزئیات طرح و شخصیت گومز در حال حاضر برای ما معلوم نیست. تولید این فیلم زمانی شروع ‌می‌شود که کامبربچ ساخت فیلم مردعنکبوتی را، که او در آنجا نیز نقش دکتر استرنج را بازی می‌کند، تمام کند.

ریمی جانشین کارگردان اصلی، اسکات دریکسون (Scott Derrickson)، ‌می‌شود که به دلیل اختلافات مربوط به خلق فیلم از نقش کارگردانی کناره‌گیری کرد. دریکسون همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم باقی مانده است.

ریمی باید قبل از شروع تاریخ برنامه‌ریزی شده فیلم در ماه مه سرعت خود را بالا ببرد.

این نقش ‌می‌تواند اولین نقش گومز در یک استودیوی شاخص بعد از ایفای یکی از نقش‌های اصلی در بازسازی سریال The Baby-Sitter’s Club از نتفلیکس باشد. از دیگر اعتبارات وی ‌می‌توان به بازی او در فیلم‌های Roped و Shadow Wolves اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.