تراویز وان وینکل و شالیتا گرنت به فصل سوم سریال You پیوستند

19 October 2020 - 11:30

ستاره پیشین سریال The Last Ship تراویز وان وینکل (Travis Van Winkle) و بازیگر سریال NCIS: New Orleans شالیتا گرنت (Shalita Grant) در مقابل پن بدجلی (Penn Badgley) و ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) به عنوان بازیگرهای فصل سوم سریال You در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که توسط سرا گمبل (Sera Gamble) و گرگ برلانتی (Greg Berlanti) توسعه داده شده است، بر اساس کتاب پرفروش You و Hidden Bodies نوشته کارولین کپ‌نس (Caroline Kepnes) ساخته شده است. در فصل دوم آن، جو گلدبرگ (پن بدجلی) برای فرار از گذشته‌اش از نیویورک به لس‌آنجلس می‌رود تا با هویت جدیدی دوباره زندگی خود را از نو شروع کند. او که به ‌تازگی از رابطه سنگینی که با قتل به پایان رسیده بود توانست بیرون بیاید، آخرین چیزی که انتظار دارد این است که دوباره با خانمی فوق‌العاده ملاقات کند و دوباره عاشق این خانم (پدرتی) شود.

تراویز وان وینکل نقش کری، یک مرد پولدار، کاریزماتیک و استاد خود بهینه‌سازی که خود او کمپانی‌اش را مدیریت می‌کند را بازی می‌کند که با دعوت جو گلدبرگ به حلقه داخلی خود با او خودمانی می‌شود.

شالیتا گرنت نقش شری را بازی می‌کند که به عنوان یک خانم معروف و خودمانی در محله آن‌ها شناخته شده است ولی بعداً مشخص می‌شود که این شخصیت او فقط جهت دنبال کننده‌ای شبکه‌های اجتماعی او است. او که توسط همسر جو گلدبرگ با نام لاو تهدید می‌شود تصمیم می‌گرید که با تظاهر لاو را به زندگی ثروتمند و دایره اجتماعی خود خوش‌آمد بگوید. ولی پشت این شخصیت متزلزل، او شخصیتی عمل‌گرا و وفادار را دارد که بعداً معلوم می‌شود که او دوست واقعی لاو است.

از کارهای تراویز وان وینکل می‌توان بازی در پنج فصل از سریال The Last Ship، بازی در سریال درام Instinct شبکه CBS و ایفای نقش در سریال‌های Hart of Dixie و Happy Endings به عنوان نقش پشتیبان را نام برد. او همچنین در فیلم‌های Friday the 13th  Transformers ،Meet the Spartans ،Accepted نیز نقش‌آفرینی کرده است.

شالیتا گرنت نقش کاراکتر سونجا پرسی را در سریال NCIS: New Orleans بازی کرده است. او اخیراً در سریال Search Party شبکه TBS نیز حضور داشته است. او برای بازی در تئاتر Vanya and Sonia and Masha and Spike در نقش کاساندرا نامزد دریافت جایزه Tony Award نیز شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.