استیون کینگ ساخت فصل دوم سریال The Outsider را تائید کرد

19 October 2020 - 12:00

با اینکه شبکه HBO هنوز هیچ اظهارنظر رسمی در رابطه با ساخت فصل دوم اقتباس سریالی ریچارد پرایس (Richard Price) از رمان The Outsider استیون کینگ (Stephen King) نکرده است، بازیگران آن نظراتی را در رابطه با آینده این سریال که قبلاً قرار بود به عنوان سریال کوتاه به نمایش درآید داده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در پی مصاحبه استیون کینگ با وب‌سایت EW.com او سرانجام تائید کرد که فصل دوم این سریال در حال توسعه است.

او گفت:

فصل دوم The Outsider ساخته خواهد شد به محض اینکه آن‌ها بتوانند مراحل تولید را دوباره از سر بگیرند.

او همچنین تائید کرد که فصل دوم این سریال شامل داستان کوتاه او با نام If It Bleeds که ادامه‌ای بر رمان The Outsider بوده است نخواهد بود.

او دراین‌باره گفت:

این کار بسیار پیچیده‌ای است چرا که به خاطر تفاوت بین این دو خط داستانی، بسیار سخت است که بتوانیم این دو خط داستانی را در جهانی که ریچارد پرایس درست کرده است جای دهیم.

او درباره ساخت فصل دوم نیز گفت:

من دقیقاً می‌دانم که داستان فصل دوم چگونه خواهد بود چون قسمتی‌هایی از فیلم‌نامه فصل دوم را دیده‌ام. من می‌توانم داستان را به شما بگویم ولی بعد از آن باید شما را بکشم! (خنده). من فقط می‌توانم بگویم که داستان فصل دوم بسیار عالی است و عنصرهای ماوراءالطبیعه ترسناکی نیز در فصل دوم این سریال وجود خواهد داشت.

سریال The Outsider داستان کاراگاه پلیسی با نام رالف اندرسون را روایت می‌کند که در حال بررسی صحنه جرم و جنازه تحریف شده پسر بچه ۱۱ ساله‌ای با نام فرانکی پیترسون که در جنگل‌های جورجیا پیدا شده است. شرایط اسرارآمیزی که در این جرم هولناک وجود دارد باعث می‌شود که رالف که هنوز در حال سوگواری از مرگ اخیر پسرش است، کارآگاه خصوصی نامتعارفی با نام هولی گیبنی را استخدام ‌کند تا با استفاده از قابلیت‌های غیرطبیعی او بتواند این معمای غیرقابل توضیح را حل کند.

بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند عبارت‌اند از:

جیسون بیتمن (Jason Bateman)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، سینتیا اریوو (Cynthia Erivo)، بیل کمپ (Bill Camp)، میر وینینگهم (Mare Winningham)، پدی کانسیداین (Paddy Considine)، جولیان نیکلسون (Julianne Nicholson)، یول واسکز (Yul Vázquez)، جرمی باب (Jeremy Bobb)، مارک منچاکا (Marc Menchaca)، هتین پارک (Hettienne Park)، مایکل اسپر (Michael Esper)، درک سسیل (Derek Cecil)، ماکس بیسلی (Max Beesley).

بن مندلسون علاوه بر ایفای نقش در این سریال، به عنوان تهیه‌کننده این سریال نیز به همراه جیسون بیتمن که وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارد در ساخت آن نقش داشته است. اندرو برنستین (Andrew Bernstein) علاوه بر اینکه تهیه‌کننده اجرایی این سریال است چندین قسمت از فصل اول آن را نیز کارگردانی کرده است. ریچارد پرایس (Richard Price) فیلم‌نامه فصل اول این سریال را نوشته است. جیسون بیتمن نیز دو قسمت اول این سریال را کارگردانی کرده است.

این سریال که اقتباسی از رمان The Outsider است توسط کمپانی‌های Media Rights Capital و Temple Hill Entertainment تولید شده است. جک بندر (Jack Bender)، ریچارد پرایس، مارتی بوون (Marty Bowen) از کمپانی Temple Hill و مایکل کاستیگان (Michael Costigan) تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال هستند.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.