Ratched پربیننده‌ترین سریال جدید نتفلیکس شد

19 October 2020 - 15:00

طبق آماری که Netflix منتشر کرده است، ۴۸ میلیون بیننده سریال جدید این شبکه‌ی استریمی با حضور سارا پلسون (Sarah Paulson) در نقش اصلی آن یعنی Ratched را تماشا کرده‌اند. این سرویس ویدیو به درخواست اعدادی در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده است که نشان می‌دهد سریال مذکور تهیه‌شده توسط رایان مورفی در ۲۸ روز نخست پخشش ۴۸ میلیون بار دیده‌شده و عنوان “بزرگ‌ترین فصل اول یک سریال غیر اقتباسی سال” را از آن خود کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر آخرین نمونه از موفقیت نتفلیکس در تولید محتوا است. سال گذشته نیز چنین ارقامی برای سریال‌های «تو» (You)، «آموزش جنسی» (Sex Education)، «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy)، «الیت» (Elite) و «فایر: بزرگ‌ترین میهمانی که هیچ‌گاه برگذار نشد» (Fyre: The Greatest Party That Never Happened) توسط این شبکه منتشر شد.

طبق آن آمار، سریال «آکادمی آمبرلا» که اقتباسی از کامیک‌هایی به همین نام است و توسط جرارد وی (Gerard Way) و گابریل با (Gabriel Bá) تهیه‌کنندگی شده در ماه نخست پخشش ۴۵ میلیون بار دیده شد، همچنین سریال مهیج «تو» و کمدی درام بریتانیایی «آموزش جنسی» هردو ۴۰ میلیون بیننده داشتند. در مورد عنوان Fyre: The Greatest Party That Never Happened که حول یک فستیوال موسیقی بحث‌برانگیز بود نیز بالای ۲۰ میلیون مشترک به تماشای آن نشستند و برای درام اسپانیایی «الیت» رقمی مشابه به ثبت رسید.

سریال «رچد» که در ماه سپتامبر پخش شد، نگاهی به ریشه‌های داستان «پرواز بر فراز آشیانه‌ی فاخته» یا «دیوانه از قفس پرید» (One Flew Over the Cuckoo’s Nest) با حضور پلسون در نقش میلدرد رچد دارد. سریال در ۱۹۴۷ آغاز می‌شود، وقتی‌که میلدرد برای کار در یک بیمارستان روان‌درمانی پیشرو به کالیفرنیای شمالی می‌رسد. در این بیمارستان آزمایش‌های جدید و ناراحت‌کننده‌ای بر روی ذهن آدمی صورت می‌گیرد. در ابتدا میلدرد تصویر کاملی از یک پرستار ازخودگذشته ارائه می‌دهد اما با گذشت زمان تاریکی‌های وجود او آشکار شده و ثابت می‌شود که هیولاهای واقعی به دنیا نمی‌آیند بلکه ساخته می‌شوند.

«رچد»، خلق‌شده توسط ایوان رومانسکی (Evan Romansky) با الهام از آن فیلم محبوب محصول سال ۱۹۷۶ ساخته‌شده است. در کنار پلسون، سینتیا نیکسون (Cynthia Nixon) در نقش گوئندولین بریگز، جودی دیویس (Judy Davis) در نقش پرستار بتسی باکت، شارون استون (Sharon Stone) در نقش لنور ازگود، جان جان بریونیز (Jon Jon Briones) در نقش دکتر ریچارد هَنُوِر، فیلن ویتراک (Finn Wittrock) در نقش ادموند تولسون، چارلی کارور (Charlie Carver) در نقش هاک، آلیس انگلرت (Alice Englert) در نقش دالی، آماندا پلامر (Amanda Plummer) در نقش لوییز، کوری استول (Corey Stoll) در نقش چارلز وینرایت، سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo) در نقش شارلوت ولز، برندون فلین (Brandon Flynn) در نقش هنری ازگود و وینسنت دن آفریو (Vincent D’Onofrio) در نقش فرماندار جورج ویلبرن حضور دارند.

رچد توسط مورفی و ایان برنان (Ian Brennan) تهیه‌کنندگی اجرایی می‌شود و تهیه‌کننده‌ی فیلم مذکور یعنی مایکل داگلاس (Michael Douglas) نیز در میان تهیه‌کنندگان اجرایی آن قرار دارد. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان می‌توان به پلسون، الکسیس مارتین وودال (Alexis Martin Woodall)، آلین کشیشیان (Aleen Keshishian)، جیکوب اپستاین (Jacob Epstein)، جنیفر سالت (Jennifer Salt)، مارگارت رایلی (Margaret Riley)، رابرت میتاس (Robert Mitas) و تیم مینیِر (Tim Minear) اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.