سازندگان The New Pope سریال سرقتی Everybody Loves Diamonds را می‌سازند

19 October 2020 - 17:00

آمازون سفارش ساخت یک سریال ایتالیایی به نام Everybody Loves Diamonds را داده است که تهیه‌کنندگی آن را دو کمپانی Fremantle و Wildside، که همچنین از تهیه‌کنندگان سریال The New Pope نیز هست، برعهده دارند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال سرقتی با نوعی پیچ و تاب کمدی از سرقت الماس آنتورپ (معروف به سرقت قرن) الهام گرفته شده است و داستان آن پیرامون یک تیم از سارقان کوچک ایتالیایی است که موفق به فریب امنیت سطح بالا برای سرقت سنگ‌های قیمتی چند میلیون دلاری از مرکز الماس آنتورپ می‌شوند.

استفانو بیزس (Stefano Bises)، میشل آستوری (Michele Astori)، جولیو کاریری (Giulio Carrieri) و برناردو پلگرینی (Bernardo Pellegrini) مشغول نوشتن فیلم‌نامه این فیلم به تهیه‌کنندگی ماریو جیانانی (Mario Gianani) و لورنزو گانگروسا (Lorenzo Gangarossa) به نمایندگی از کمپانی Wildside، هستند.

نیکل مورگانتی (Nicole Morganti)، رئیس کمپانی آمازون، اظهار داشت:

ما خوشحالیم که با تعدادی از معتبرترین، خلاق‌ترین و سازنده‌ترین تیم‌ها در ایتالیا متحد شدیم و رویکرد همکاری ما در زمینه کار و استاندارد‌های بی‌نظیر آمازون از نظر تولید با کیفیت و داستان سرایی را با آن‌ها به اشتراک می‌گذاریم.

ماریو جیانانی و لورنزو گانگروسا به نمایندگی از کمپانی Wildside افزودند:

ما مفتخریم که همکاری خود را با آمازون در این سریال جدید و عالی تقویت می‌کنیم. ژانری که در سطح جهانی محبوب و موفق است اما تا به حال در تلویزیون ایتالیا انجام نشده است.

به طور جداگانه، امروز آمازون همچنین فصل دوم سریال واقع نمای Celebrity Hunted – Caccia all’uomo را تمدید کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.