فیلم‌برداری ثور ۴ در ماه ژانویه آغاز خواهد شد

20 October 2020 - 10:00

کریس همسورث (Chris Hemsworth) ستاره‌ی فیلم Thor: Love and Thunder طی مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده، تأیید کرده است که Marvel Studios برنامه دارد تا تولید این اثر مورد انتظار را از ماه ژانویه (دی و بهمن) آغاز کند. همسورث اضافه کرد که برای به تصویر کشیدن شکل متفاوتی از شخصیت ثور هیجان‌زده است و همچنین اشاره کرد که کارگردان تایکا وایتیتی (Taiki Waititi) در حال حاضر مشغول نوشتن فیلم‌نامه است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

همسورث گفت:

بسیار برای امتحان کردن چیزی متفاوت هیجان‌زده هستم، می‌دانید، سه فیلم آخر [از آثاری که ثور در آن‌ها حضورداشته است] نسخه‌های متفاوتی از این شخصیت را خلق کردند و اکنون مردم منتظر تغییرات دراماتیکی هستند. بنابراین باید پاسخگوی این حس باشیم.

Thor: Love and Thunder توسط وایتیتی (کارگردان فیلم Jojo Rabbit) کارگردانی خواهد شد که نویسندگی فیلم‌نامه‌ی آن را به همراه جنیفر کیتین رابینسون (Jennifer Kaytin Robinson) (کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Someone Great) انجام داده است. این فیلم دنباله‌ی عنوان موفق Thor: Ragnarok محصول ۲۰۱۷ خواهد بود. برنده‌ی اسکار ناتالی پورتمن (Natalie Portman) برای ایفای نقش جین فاستری که اکنون شایستگی بلند کردن میولنیر و تبدیل‌شدن به ثور قدرتمند را دارد، در این اثر بازخواهد گشت. کریس همسورث و تسا تامپسون (Tessa Thompson) نیز به ترتیب در نقش‌های ثور و والکری بازخواهند گشت و برنده‌ی اسکار کریستین بیل (Christian Bale) نقش آنتاگونیست اصلی این فیلم را به تصویر خواهد کشید. خط داستانی ثور مؤنث بر اساس سری کامیک‌هایی با عنوان The Mighty Thor به قلم جیسون آرون (Jason Aaron) است که در آن جین فاسترِ مبتلا به سرطان با به‌دست گرفتن میولنیر ردای ثور را بر تن کرده و قدرت‌های او را به‌دست می‌آورد.

ثور و والکری آخرین بار در فیلم پرفروش Avengers: Endgame که پارسال اکران شد، دیده‌شده‌اند که در آن خدای رعد عنوان پادشاه آزگارد را به والکری محول کرد و خودش به نگهبانان کهکشان پیوست. به گفته‌ی وین دیزل (Vin Diesel) نگهبانان کهکشان نیز ممکن است در قسمت چهارم فیلم‌های ثور حضور پیدا کنند.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار بود در ۲۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۳۰ آبان ۱۴۰۰) اکران شود اما اکنون در ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) وارد سینماها خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.