استنلی توچی و جان بردلی به فیلم Moonfall پیوستند

20 October 2020 - 14:00

استنلی توچی (Stanley Tucci) و جان بردلی (John Bradley) در کنار هیل بری (Halle Berry)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و چارلی پلامر (Charlie Plummer) به ایفای نقش در فیلم حماسی Moonfall محصول کمپانی لاینزگیت به کارگردانی و قلم رونالد امریچ (Ronald Emmerich) می‌پردازند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تولید این فیلم قرار است این ماه در مونترال کلید بخورد و پلات فیلم اینگونه توصیف شده که نیروی مرموزی ماه را از مدار دور زمین جدا کرده و آن را وارد مسیری می‌کند که با زمین برخورد کند. چند هفته قبل از وقوع این حادثه، یک تیم متخصص راهی ماموریتی در فضا می‌شوند و کسانی که دوست دارند را ترک کرده و به سطح ماه می‌روند تا سیاره زمین را نجات دهند.

توچی نقش تام فیلیپس را ایفا خواهد کرد که دلال ماشین ثروتمندی است و با همسر سابق برایان هارپر با بازی ویلسون ازدواج کرده، در حالیکه بردلی بازیگر نقش کی سی هاوسمن است که متوجه خارج شدن ماه از مدارش می‌شود. جاش گد (Josh Gad) در نقش کی سی هاوسمن انتخاب شده بود ولی از این پروژه جدا شد.

امریچ یکی از نویسندگان کار به همراه هارالد کلاسر (Harald Kloser) و اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) است که سرمایه گذاری و تولید این اثر را از طریق کمپانی Centropolis Entertainment برعهده دارد. کلاسر این فیلم را از طریق کمپانی Street Entertainment تولید می‌کند. دنیس و جیمز وانگ (Dennis and James Wang)، جی پی پتیناتو (J.P. Pettinato)، مارکو شپرد (Marco Shepherd)، یو امریچ (Ute Emmerich)، کارتسن لورنز (Carsten Lorenz) و استوارت فورد (Stuart Ford) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

کمپانی لاینزگیت سال گذشته به دنبال موفقیت فیلم Midway امریچ، کلاسر، و وس توک (Wes Tooke) حق ساخت فیلم Moonfall را بدست آورد.

این فیلم قرار است سال ۲۰۲۲ اکران گردد. علاوه بر لاینزگیت در آمریکا شمالی، Huayi Brothers در چین، Entertainment Film Distributors در انگلیس، Leonine در آلمان و سوئیس، Metropolitan در فرانسه، Sun در آمریکا لاتین و اسپانیا و IIF در ایتالیا، Roadshow در استرالیا، Kino Film در ژاپن، Noori Pictures در کره جنوبی، Central Partnership در روسیه و DFW در بنلوکس حق پخش فیلم را بدست آوردند.

استنلی توچی بازیگر نامزد اسکار در فیلم‌های The Lovely Bones, Blecker Street’s Supernova و سریال The Witches بازی کرده است.

بردلی نیز برای بازی در نقش سمول تارلی در سریال محبوب بازی تاج و تخت شناخته شده که به زودی در فیلم رومانتیک کمدی Marry Me دیده خواهد شد

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.